Trenutno čitaš
Vježbanje kao alat za mentalno zdravlje

Vježbanje kao alat za mentalno zdravlje

Posljednjih nekoliko godina bilo je teško – najblaže rečeno – i postalo je ključno pronaći načine za davanje prioriteta mentalnom zdravlju i brizi o sebi. Dok se tretmani lica i pjenušave kupke definitivno smatraju odmorom i oporavkom, sve više ljudi se okreće kretanju kao načinu zaštite i poboljšanja svog mentalnog zdravlja.

Na kraju krajeva, dokazano je da vježbanje smanjuje stres, pomaže kod depresije i anksioznosti, poboljšava san, pa čak i poboljšava funkciju mozga. Ali čak i pored dokazanih fizičkih prednosti vježbanja, sljedeće godine ćemo nastaviti viđati ljude koji vježbanje koriste kao način da se povežu s drugima, uživaju u prijeko potrebnom vremenu nasamo, rade prema ličnim ciljevima i grade samopouzdanje, a sve to ključni su faktori u održavanju mentalnog zdravlja.

Ultra magazin

Slično, pronalaženje forme vježbe u kojoj uživaš samo dodaje radost tvom životu. Umjesto da se prisiljavaš na snagu kroz iscrpljujuću HIIT sesiju, vrijeme je da odbaciš svaki pritisak zbog kojeg se osjećaš kao da moraš vježbati na određeni način. Umjesto toga, veliki fitnes trend za 2023. se odnosi na kretanje na način koji će učiniti da se tvoje tijelo i mozak osjećaju dobro. Dakle, bez obzira da li živiš za časove kardio plesa ili uzbuđenje neprestanog udaranja u vreću za boksanje, pronalaženje načina za vježbanje koji voliš uveliko pomaže da se osjećaš najbolje.

Jedan od Pinterest-ovih najpredviđenijih fitnes trendova za 2023. godinu, primarni pokret odnosi se na pokrete koje ljudi prirodno rade stotinama — čak i hiljadama — godina, kao što su puzanje, iskorak, protezanje, guranje i još mnogo toga. Zaboravi na komplikovane vježbe koje nemaju nikakvu osnovu u pokretima iz stvarnog života.

Pročitaj

Umjesto toga, zamisli primarni pokret kao potkategoriju funkcionalnog treninga – odnosno treniranje tvog tijela da izvodi pokrete neophodne za svakodnevni život. Uključi se u trend, koji je zapravo više pristup vraćanju na osnove, a ne pravovremeni hir, dodavanjem čučnjeva, dizanja, medvjeđeg puzanja u svoje treninge.

Primarni pokret podstiče ponovno povezivanje s načinom na koji su naša tijela dizajnirana da se kreću. Ovo može pomoći da se poništi dio štete uzrokovane tehnološkim vratom i lošim držanjem. Smatraj ovaj trend vrstom fizičke manifestacije svjesnosti.

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum