Trenutno čitaš
Igor Mladinović, osvajač prvog kanskog lava za Hrvatsku, govornik na 12. Brending konferenciji

Igor Mladinović, osvajač prvog kanskog lava za Hrvatsku, govornik na 12. Brending konferenciji

igor mladinović
ORBIZ konferencija
ORBIZ konferencija

Zamisli kreativnost kao filozofiju života. Zamisli osvajača svih relevantnih svjetskih strukovnih nagrada. Zamisli Igora Mladinovića koji je, kao dio tima iza kampanje “Jana, voda s porukom ljubavi“ i priče o bezgraničnoj ljubavi dvije rode, Malene i Klepetana, osvojio prvog Cannes Liona za Hrvatsku.

Ovogodišnje izdanje Brending konferencije održava se 15. novembra u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu pod sloganom Brand New Humanity.

Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju, Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo društveno-odgovornim projektima i kampanjama.

Na bini 12. Brending konferencije, Igor Mladinović će podijeliti svoju viziju značenja slogana Brand New Humanity, te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji krajnji rezultati donose benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu okoliša i društvo u cjelini.

Brending konferencija i ove godine okuplja vrhunske stručnjake iz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, Rahul Titus, Global Head of Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso, Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.

Pročitaj
probiotici

Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost industrije komunikacija osiguraj na www.branding.ba

 

 

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum