Trenutno čitaš
Uskoro se zatvaraju prijave za ovogodišnju dodjelu nagrada SoMo Borac

Uskoro se zatvaraju prijave za ovogodišnju dodjelu nagrada SoMo Borac

NLB Banka - Okvir pomoći
NLB Banka - Okvir pomoći

Još nešto više od mjesec dana ostalo je do najvažnije regionalne dodjele nagrada u području digitala – SoMo Borac powered by Httpool. SoMo Borac iz godine u godinu nagrađuje najuspješnije kampanje čitave regije, a svoje najuspješnije projekte možeš prijaviti do 20. oktobra 2023. Iskoristi priliku i budi među dobitnicima prestižne nagrade! 

SoMo Borac

Osim same dodjele, kao i zabavnog programa koji je prošle godine ostao zapamćen kao sjajan party gdje posjetioci iskoriste priliku za upoznavanje, neformalno druženje i razmjenu iskustava, SoMo Borac će se ove godine po prvi put održati u formatu cjelodnevne konferencije. Cijeli događaj na rasporedu je 17. novembra 2023. godine u Tvornici kulture, a organizacijski tim do sada je najavio četiri inostrana govornika: Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka u švajcarskoj agenciji Monami, Dino Burbidge stručnjak u području OOH i osnivač kompanije DINOMO LTD, Francesco Cancellato, glavni urednik internet časopisa Fanpage.it i član upravnog odbora Europskog centra za novinarstvo te Nico Wüst, voditelj dizajn odjela agencije STRICHPUNKT.

“Uzbuđenje je svakim danom sve veće i najradije bih odmah otkrila sve šta se očekivati 17. novembra, ali neke stvari ćemo još kratko zadržati za sebe. Ono što za sada mogu potvrditi jeste da će sadržaj čitave konferencije biti izuzetno zanimljiv i koristan svakome iz digital industrije, a konferencija će se održavati u dva streama – media i advertising. Veselimo se i da vidimo najbolje regionalne radove za 2023. Gotovo 70 najboljih regionalnih stručnjaka ima zadatak da odabere najbolje od najboljih. Žiri sigurno čeka zahtjevan, ali izuzetno zanimljiv posao. Naravno, tu je i najbolji party u gradu koji svi naši posjetioci vole iskoristiti za druženje, ali i razmjenu znanja i utisaka sa dodjele”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica SoMo Borca.

Kao i prošle godine, glavni partner je Httpool koji ovu saradnju vidi kao priliku za jačanje regionalnog znanja, sa ciljem maksimiziranja povrata investicije oglašivačima, a u kategoriji Special mention by Httpool nagrađuju rezultate postignute korištenjem svih marketinških kanala.

“Special mention by Httpool kategorijom želimo nagraditi inovativne pristupe u digitalnom marketingu koji ostvaruju mjerljive rezultate uvodeći nove prakse u digitalno oglašavanje. Kao dio globalnog ekosustava Aleph Grupe, Httpool je poveznica lidera digitalne transformacije i oglašivača kojima pruža podršku, omogućuje edukaciju i pristup najučinkovitijim alatima koji danas ostvaruju rezultate. Poseban fokus u vrednovanju prijava na Special Mention kategoriju biće u korištenju AI tehnologije, zatim kampanjama koje učinkovito koriste CDP – customer data platform ili DMP – data management platform za bolje ciljanje i personalizaciju poruka ili kampanjama koje su upotrijebile naprednije metode mjerenje uspješnosti poput brand/conversion lifta ili MMM-a (marketing mix modellinga) za mjerenje stvarnog uticaja oglašavanja na potrošače”, izjavila je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice Httpool by Aleph.

Pročitaj

Velika novost ovogodišnjeg izdanja je i da je suorganizator ovogodišnjeg izdanja Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI) čiji je cilj unaprijediti digitalno oglašavanje u Hrvatskoj, ali i regiji, pa je saradnja bila očekivana s obzirom na zajedničke ciljeve.

Sve novosti oko SoMo Borca možeš pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a na propusti i SoMoCast, podcast koji ugošćuje stručnjake iz svijeta digitala, a realizovan je sa streaming platformom Voyo: Youtube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum