Trenutno čitaš
Šta jesti kada te uhvati glad pred spavanje?

Šta jesti kada te uhvati glad pred spavanje?

Indomie
Indomie

U idealnom svijetu, svi bismo pojeli obilnu, zdravu večeru. Slijedilo bi nešto malo i slatko – kvadratić tamne čokolade, možda – i onda bismo se nekoliko sati kasnije sklupčali u krevetu i spavali cijelu noć, sa savršeno punim želucima do sljedećeg dana.

glad pred spavanje
Foto: unsplash.com

Stvarnost je mnogo komplikovanija. Bilo da ostanemo budni kasnije nego što bi trebalo, pojedemo malu večeru ili smo gladni bez dobrog razloga (dešava se), mnogi od nas na kraju požele užinu prije spavanja.

Iako smo dugo slušali o tome, da je jelo prije spavanja povezano s debljanjem, ovo je (srećom) uglavnom mit. Uzimajući to u obzir, ono što odlučiš da jedeš prije spavanja može vremenom uticati na tvoju težinu, kao i na tvoju sposobnost da čvrsto spavaš.

Dakle, ako znaš da će ti preskakanje užine prije spavanja izazvati kruljenje u želucu, za čim treba da posegneš? Pitali smo nutricioniste. Evo njihovih najboljih izbora.

Orasi

Prema Trejsi Lokvud Bekerman, registrovanoj dijetetičarki, kruljenje u stomaku noću je način, na koji ti tijelo govori da žudi za više kalorija i hranljivih materija. “Hranljivi profil oraha je obilan, doprinoseći kalcijumu, magnezijumu, vitaminu B, proteinima i zdravim mastima za srce, poput omega-3 masnih kiselina na biljnoj bazi”, kaže Beckerman. “Budući da orasi utiču na toliko korisnih nutrijenata, istraživanje je pokazalo da konzumacija oraha može pomoći u sprječavanju dijabetesa tipa 2 i drugih kardiometaboličkih faktora rizika.”

glad pred spavanje
Foto: unsplash.com
Banana

Osim što su ukusne, banane ti mogu pomoći da zaspiš. “Banane sadrže kalijum, koji je prirodni relaksant mišića, koji pomaže u dobrom snu”, kaže Beckerman. “One takođe imaju triptofan, koji ne samo da poboljšava raspoloženje, već može pomoći i u mirnom noćnom snu.”

Jedna stvar koju treba napomenuti je da banane sadrže pristojnu količinu šećera, oko 15 grama po banani. Iako previše šećera može poremetiti san, šećer koji se nalazi u banani je prirodan i manje će uticati na šećer u krvi od rafinisanih šećera. A banane imaju dovoljno drugih prednosti, koje je čine vrijednom užinom prije spavanja.

Pročitaj

glad pred spavanje
Foto_ pexels.com
Grčki jogurt sa bademima i bobicama

Ako si voljan/a uložiti malo posla (a pod tim mislimo na miješanje nekoliko namirnica), registrovana dijetetičarka Abby Vichill preporučuje, grčki jogurt s bademima i bobicama. “Ovo je odlična opcija jer ima balans proteina, ugljenih hidrata i masti”, rekla je. “Ugljeni hidrati su u bobicama (i jogurtu), proteini su u jogurtu, masti su u bademima. Konzumacija nečega na bazi ugljenih hidrata, nečega na bazi proteina i nečega na bazi masti prije spavanja, pomaže u održavanju ravnoteže šećera u krvi i sprečava da se tvoje tijelo budi tokom noći, zbog potrebe za glukozom.”

Rižini kolačići sa kikiriki puterom

Vichill kaže da je ovo još jedna odlična užina za spavanje, jer puter od kikirikija ima proteine ​​i masti, a rižini kolači imaju ugljene hidrate. Kao što je gore spomenuto, ovaj trio je odličan za održavanje ravnoteže šećera u krvi tokom cijele noći. Samo se potrudi da preskočiš opcije slatkog putera od kikirikija!

Izvor: huffpost.com

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum