Ultra Inspirativno

Savjeti stručnjaka za unapređenje mentalnog zdravlja

Uz naše fizičko zdravlje, važno je i mentalno zdravlje. Dakle, moramo voditi računa o svom mentalnom zdravlju, kako bismo spriječili sve poremećaje i bolesti. Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, mentalne bolesti čine gotovo šestinu svih zdravstvenih problema. Saznaj šta savjetuju stručnjaci za unapređenje mentalnog zdravlja.  

Unsplash

Kvalitetano spavaj

Spavanje se može činiti pasivnom aktivnošću, ali to je vrijeme kada se naša energija obnavlja. Spavanje takođe pomaže u regenerisanju organizma, podmlađivanju i regulaciji hormona. Istraživanje takođe sugeriše da čvrst, kvalitetan san rezultira smanjenim stresom, poboljšanim raspoloženjem i povećanom energijom. Spavanje 7-8 sati dnevno, neophodno je za normalno funkcionisanje organizma.

Hrani se zdravo

Zdrava hrana nije dobra samo za naše fizičko zdravlje, već je podjednako važna i za dobro mentalno zdravlje. Ako se hidriraš redovno i piješ minimum 2 litre vode, te konzumiraš izbalansiranu prehranu, održavaš odgovarajuću tjelesnu težinu, jačaš imunitet i preveniraš bolesti. To takođe uključuje izbjegavanje nezdrave hrane i konzumaciju alkohola, cigareta, slatkiša, nezdravih grickalica i gaziranih sokova.

Foto: Lazy Cat Kitchen

Kreći se

Iskoristi sunce kad god možeš, kreni u šetnju i uključi neki oblik vježbanja u svoju rutinu. Prema istraživanju, dnevno svjetlo smanjuje nivo stresa i njegovo odsustvo može dovesti do simptoma depresije. Važno je biti fizički aktivan, jer je to povezano sa oslobađanjem hormona sreće. Što češće prošetaj, bar 20 minuta dnevno.

Radi na sebi

Nastavi istraživati i učiti, ​​probaj nove vještine, usvoji nova znanja, praktikuj hobije, bez obzira na godine, odvoji vrijeme za svoje hobije i druge ugodne aktivnosti, koje te usrećuju. Uči, inispiriši se, praktikuj neke tehnike, prakse, rituale koji te opuštaju i motivišu da rasteš i napreduješ.

Foto: Getty Images

Brini o sebi

Većinu naše energije troše uređaji koje koristimo svakodnevno poput tableta, računara i mobilnih telefona i stoga je neophodno isključiti se s uređaja i provesti neko vrijeme sa sobom. Odredi sebi pauzu tokom dana kada nećeš gledati u mobilni telefon, provjeravati notifikacije, poruke i emailove. Obrati pažnju na sebe, svoje misli, potrebe i posjeti psihologa, popričaj s njim o svojim problemima, izazovima i svemu onome što te muči.

Iako se anksioznim poremećajima vrlo lako može upravljati, nažalost, samo 36,9% onih koji pate od anksioznosti traži pomoć psihologa. Socijalna stigma povezana je sa mentalnim bolestima i glavni je razlog za više od 70% ljudi, koji se srame potražiti pomoć. Dakle, treba potražiti psihološku pomoć i ohrabriti druge da učine isto. Mentalno zdravlje je ključno za zdrav, srećan i uspješan život!

Slični članci

Andrea Solomun: “Potrebno je raditi ono što nam ne ide i što ne znamo da bi rasli, a ne ono što nam je lagano i uhodano”

Ultra magazin

Španska inženjerka razvija komplet za kućno testiranje raka dojke

Ultra magazin

Spremi se za Naturavita mjesec motivacije!

Ultra magazin