Milan Fashion Week je zvanično počeo, pretvarajući grad u epicentar italijanske mode do 3. marta, kada će modna baklja biti predata Parizu. Najveći svjetski brendovi predstavljaju svoje najnovije kolekcije, a među prisutnima su, naravno, i brojne slavne ličnosti koje ne žele propustiti priliku da uživo vide modne inovacije.
Jedan od najiščekivanijih događaja bio je Fendi show povodom proslave 100 godina ovog legendarnog brenda, a posebnu pažnju privukla je Sarah Jessica Parker.
Ikona stila i zvijezda serije Sex and the City ima dugogodišnju vezu s Fendijem, koja datira još iz vremena kada je brend prvi put ustupio svoje komade za ormar Carrie Bradshaw. Od tada, Parker je postala jedna od njegovih najvjernijih ambasadorki, pa se njeno prisustvo na ovom showu činilo sasvim prirodnim.
Za ovu specijalnu priliku, glumica je odabrala sofisticirani monohromatski look u nijansama zelene. Midi pletena haljina u maslinastoj boji savršeno se uklopila s elegantnim tankim kaputom i sjajnim kožnim čizmama na potpeticu, koje su dio upravo predstavljene kolekcije Jesen/Zima 2025-2026.
Međutim, ono što je zaista privuklo pažnju modnih zaljubljenika bila je torba koju je nosila – nova verzija kultne Baguette torbe, prekrivena svjetlucavim kristalima. Iako još uvijek nije dostupna u prodaji, ovaj komad već je postao predmet žudnje kolekcionara.
Torba koja je promijenila modnu istoriju
Priča o Fendi Baguette torbi započela je 1997. godine kada ju je dizajnirala Silvia Venturini Fendi, unuka osnivača brenda. Inspiraciju je pronašla u načinu na koji Francuskinje nose baguette hljeb pod rukom – kreirala je malu, ali upečatljivu torbu s dvostrukim F logotipom kao kopčom. U doba minimalizma, Baguette je svojim hrabrim dizajnom bila pravo osvježenje, iako inicijalno nije naišla na oduševljenje.
Sve se promijenilo zahvaljujući seriji Sex and the City. U trećoj sezoni serije, Carrie Bradshaw je opljačkana, a dok predaje svoju torbu, s negodovanjem ispravlja pljačkaša: “It’s a Baguette!” Ova scena učinila je Fendi Baguette momentalnim hitom, a ubrzo su uslijedile nove verzije torbe – od klasičnih kožnih do onih prekrivenih šljokicama i uzorcima. Prve godine prodano je više od 100.000 komada, a Baguette je postala prva torba s listom čekanja u robnim kućama.
Sarah Jessica Parker je od tada nastavila nositi ovu torbu, kako na ekranu, tako i u stvarnom životu. U nastavku serije And Just Like That… Baguette se ponovo našla u Carrienom ormaru, dok je Parker 2004. godine čak dizajnirala posebnu ediciju u saradnji s Fendijem.
Danas, Baguette nije samo torba – to je simbol jedne ere i nepogrešivog stila. A sa novim izdanjem koje je Parker ponijela na Fendi reviji, jasno je da će i dalje biti ključni komad u svijetu luksuzne mode.