Trenutno čitaš
Potvrđeno deseto izdanje TV marketa NEM Dubrovnik

Potvrđeno deseto izdanje TV marketa NEM Dubrovnik

Afrodita - Essence of Nature
Afrodita - Essence of Nature

Ključno regionalno događanje u TV industriji, NEM Dubrovnik, iduće godine slavi svoje jubilarno deseto izdanje. Od 5. do 8. juna 2023. će se u Dubrovniku okupiti vodeća imena televizijske profesije i biznisa, i to po deseti put.

Sanja Božić Ljubičić, vlasnica hrvatske agencije za marketing i TV industriju Mediavision, koja je ujedno i pokretač brenda New Europe Market (NEM Dubrovnik i NEM Zagreb), zahvalila je brojnim učesnicima koji su svojim doprinosom izgradili #TVmarketwithaview:

„2023. će biti velika godina za NEM i agenciju Mediavision. Od prvog izdanja do danas doživjeli smo brojne trenutke kojih se uvijek rado prisjećamo, a koji daju vjetar u leđa za kreiranje novih, još boljih. Posljednja dekada donijela je drastičnu transformaciju TV industrije, a s njenim razvojem razvijao se NEM Dubrovnik, a zatim i NEM Zagreb. Ovom prilikom zahvaljujem svim kompanijama koje su nas podržale, profesionalcima koji su spremno dijelili svoja znanja, medijskim partnerima koji s užitkom prate naš sadržaj i posjetiocima koji svake godine iščekuju jun. Posebnu zahvalnost upućujem našem organizacijskom timu koji iz godine u godinu daje svoj maksimum kako bi svako izdanje bilo još bolje od prethodnog.“

Povodom jubileja, NEM Dubrovnik predstavio je i poseban vizual koji predstavlja deseto izdanje marketa. Vizual predstavlja broj deset, ujedno i sunce koje zalazi u more iza prepoznatljivih dubrovačkih Grebena i pripadajućeg svjetionika – prizor je to u kojem uživaju svi posjetitelji marketa s najljepšim pogledom, a kojem se svi rado vraćaju jer podsjeća na spajanje ugodnog s korisnim.

Pročitaj
marina abramović glastonbury

Od 2013. se u Dubrovniku, jednom od najljepših hrvatskih obalnih gradova, okupljaju najbolji svjetski medijski stručnjaci, panelisti i prezenteri kako bi komentarisali nove trendove, različite strategije i promjene u televizijskoj branši. Hrvatska tako na ukupno četiri dana postaje europsko središte za kvalitetan networking i razmjenu znanja kroz panele, prezentacije, predstavljanje novih TV sadržaja i ostalih relevantnih događanja vezanih za TV industriju.

Proteklih su godina na NEM Dubrovniku učestvovali predstavnici više od 180 velikih globalnih i lokalnih kompanija, među ostalima Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, NAGRA, Global Agency i Warner Bros. Discovery te AMC Networks International, BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, Prva Srpska Televizija, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Hungary i mnogi drugi.

Više informacija o događanju te cijene paketa saznaj na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2023.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum