Trenutno čitaš
Kompanija Avon: Nejednakosti u platama i stereotipi prepreka za ravnopravnost polova

Kompanija Avon: Nejednakosti u platama i stereotipi prepreka za ravnopravnost polova

ORBIZ konferencija
ORBIZ konferencija

Podaci Globalnog izvještaja o napretku žena koje sprovodi kompanija Avon širom svijeta, pokazuju znake stagniranja, pa čak i nazadovanja u jednakosti polova širom svijeta. Novo istraživanje pokazuje da je broj žena koje su saglasne da postoje nejednakosti u platama/zarađenom prihodu porastao sa 46% u 2023. na 52%  u 2024. godini.

Takođe se povećao broj žena koje smatraju da su stereotipi prepreka za jednakost – sa 89% u 2024. u odnosu na 86% u 2023. godini. Ovo istraživanje koje kompanija Avon sprovodi povodom Međunarodnog dana žena pokazuje stavove 7000 žena u 7 zemalja (Velika Britanija, Italija, Rumunija, Poljska, Filipini, Turska i Južna Afrika), o postizanju rodne ravnopravnosti.

Avon

Žene se suočavaju sa poteškoćama da prilagode posao sebi

Žene koje traže fleksibilnost i samostalnost prilikom pokretanja sopstvenog biznisa i dalje se suočavaju sa poteškoćama da to i ostvare.  Broj žena koji misli da zastupljenost u poslovanju ide u korist muškaraca takođe se povećao sa 56% na 61%, dok više od polovine (57%) žena ispitanih 2024. smatra da im je teško da ostvare visoku poziciju u kompanijama u poređenju sa muškarcima, što je povećanje u odnosu na 54% prošle godine.  Petina (20%) žena kaže da rodnu nejednakost vidi kao poteškoću za pokretanje sopstvenog biznisa, u odnosu na 14% u 2023. godini.

Pristup mogućnostima se smanjuje

Skoro trećina žena (31%) u istraživanju iz 2024. izjavila je da osjeća predrasude poslodavaca kada je riječ o ulogama koje se smatraju „prikladnijim“ za njih jer su žene. Ovaj broj se povećao sa 27% 2023. godine, što ukazuje na još jedan pad jednakosti.

Takođe se povećava broj žena koje smatraju da im je na raspolaganju manje opcija kada napuste školu. 28% žena prema našem posljednjem istraživanju slaže se da je to što su žene negativno uticalo na opcije koje su im bile dostupne kada su napustile školu, u poređenju sa 23% žena koje su isto rekle prošle godine.

Avon

Ženama je potreban siguran prostor da bi napredovale

Avon je istražio stavove i osjećanja žena kada je reč o njihovoj bezbijednosti. Skoro tri četvrtine (72%) ispitanih žena kaže da se ne osjećaju bezbijedno da šetaju/vježbaju same napolju noću, 43% se ne oseća bezbijedno u javnom prevozu, a 55% žena kaže da se ne osjećaju bezbijedno same u taksiju. Novi podaci takođe otkrivaju da se više od trećine (35%) žena osjeća „neprijatno“ na radnom mjestu samo zato što su žene. Pored toga, 17% je reklo da se osjeća „nebezbijedno“, a 16% je reklo da se osjeća „uznemireno“.

Kristof Neirynck, izvršni direktor kompanije Avon: „Ovo istraživanje pokazuje da smo još daleko od rodne ravnopravnosti. Svijet je neuravnotežen, a mi treba da učinimo više da stvorimo prilike za žene kako bi doprinijele privredi, učestvovale u radu i ostvarile svoj potencijal. Iz prve ruke čujem od naših Avon Članova Kluba širom svijeta kako poslovni model naše kompanije omogućava ženama da imaju veći izbor, fleksibilnost i slobodu. Jer bolji svijet za žene je bolji svijet za sve.“

Avon

Avon je posvećen okončanju rodno zasnovanog nasilja i stvaranju mjesta gdje našim zaposlenima dajemo osjećaj bezbijednosti i podrške. Više od 137 godina stavljamo potrebe žena na prvo mjesto kako bi se postigla jednakost. Avon sarađuje sa nevladinim organizacijama širom svijeta kako bi pomogao u okončanju nasilja nad ženama i devojčicama i doprinio je sa više od 91 milion dolara širom svijeta od 2004. godine za podršku podizanju svijesti, obrazovanju i razvoju i primjeni programa prevencije i direktne pomoći.

Biti Avon Član Kluba omogućava ženama da same odlučuju i daje im sredstva i fleksibilnost da vode sopstveni posao onako kako im odgovara, što znači da narudžbom Avon proizvoda ulažete u milione žena i tako im pomažete da uče, budu finansijski nezavisne i otkriju sopstvenu snagu.

Avon vjeruje da nijedna žena ne treba da bude marginalizovana zbog zlostavljanja, a naš Globalni protokol o rodno zasnovanom nasilju za zaposlene pruža podršku onima kojima je potrebna preko obučenih ambasadora u zajednicama i na radnim mjestima. Ovaj program obuhvata preko 15 miliona zaposlenih.

Avon

Tokom međunarodnog mjeseca žene Avon dodatno podržava borbu protiv nasilja nad ženama. Narudžbom posebnog seta, najnovijeg Hydramatic Shine ruža i nesesera, 100% neto profia ide u Avon fond za borbu protiv nasilja nad ženama.

Pročitaj
kikiriki puter

Kako već više od 137 godina slavimo žene kroz poslovni model koji omogućava veći izbor i finansijsku nezavisnost, Avon poziva na postizanje dugoočekivanog napretka koji je ženama potreban i koji zaslužuju.

Avon

 O Avon kompaniji

U Avon kompaniji vjerujemo da je bolji svijet za žene – bolji svijet za sve! Mi smo brend za njegu ljepote koji vjeruje u moć žene, inspirišući njihovo samopouzdanje i pružajući mogućnost da ostvare svoj potencijal.

Milioni nezavisnih Avon Članova Kluba širom svijeta prodaju poznate brendove putem svojih društvenih mreža/kanala, gradeći sopstveni beauty biznis u kojem slobodno raspolažu svojim radnim vremenom, a više od 10% od svake kupovine doprinosi ženskom preduzetništvu i pomaže bolju budućnost žena. Avon se zalaže za rodnu ravnopravnost, osluškuje potrebe žena, glasno govori o problemima i podstiče pozitivne promjene. Preko Avona i Avon fondacije donirano je preko 1,1 milijardi dolara, sa fokusom na borbu protiv nasilja nad ženama i raka dojke. Avon je i dio Natura &Co grupe.

Saznajte više na linku.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum