Upravljanje društvenim medijima je bitan dio svakog poslovanja. Iako se čini kao mali poduhvat koji se obavlja unutar nekog posla, ipak nije tako jer digitalna reputacija je ključna za povećavanje klijantele.
Razvoj, zakazivanje i generisanje kvalitetnog sadržaja društvenih medija, oduzima značajnu količinu i vremena i energije. Međutim, sa pravim alatima ovaj posao uveliko je olakšan. Neke digitalne platforme su dizajnirane da bi se olakšalo opterećenje, kada je u pitanju izgradnja prisustva poslovanja u društvenim medijima.
Creator Studio, koji je već dio Instagram i Facebook platforme je jedan od poznatijih alata, koji omugućava poslovanje u društvenim medijima, a donosimo još nekoliko dostupmih alata, koji se mogu koristiti i šta tačno svaki od njih može učiniti za tebe i tvoje društveno poslovanje.
Sprout Social
Sprout Social je efikasan i široko korišten korporativni alat. Dizajniran je da se koristi unutar timskog okruženja i omogućava više korisnika i pojedinačna odobrenja za objave. Ova platforma podržava Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram i Pinterest zakazivanje i upravljanje zajednicom.
Uživaćemo u lakom zakazivanju sadržaja na svakoj pojedinačnoj platformi društvenih medija, a što je vidljivo u istom kalendaru. Osim toga, funkcija Linkin.bio omogućava dodavanje URL Instagram sadržaju tokom zakazivanja.
Airtable
Ako nam je potreban složen sistem planiranja sadržaja i organizacije, Airtable je odličan alat za to. Airtable služi kao hibrid tabele i baze podataka za razvoj i distribuciju relacionih baza podataka. Ovaj dubinski softver može samo poslati Excel pakovanje sa svojim pristupačnim interfejsom, jarkim bojama i dizajnom, koji je lak za saradnju.
Iako je primarna svrha Airtablea pohrana sadržaja, on takođe nudi potpuno automatizovani planer društvenih medija. Ova funkcija omogućava korisnicima da naprave kalendare društvenih medija, koji čekaju sadržaj u redu za zakazivanje i objavljivanje u određeno vrijeme za Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.
Buffer
Buffer je popularan alat za zakazivanje društvenih medija, koji je jednostavan za korištenje i prepun praktičnih funkcija, uključujući WordPress, RSS Readers i Chrome dodatke. Takođe je moguđe dijeliti sadržaj na web pretraživačima po izboru, kao što su Chrome, Safari i Firefox.
Sa svojom lako razumljivom analitikom, Buffer olakšava testiranje i praćenje novih kampanja sa sadržajem. Kompletan tim može unakrsno objavljivati na Facebooku, Twitteru, LinkedIn-u, Pinterestu i Instagramu i prilagođavati natpis za svaku pojedinačnu platformu.
Later
Later je odlična prednost za istraživanje sadržaja, uključujući hashtagove i prijedloge ključnih riječi. Platforma podržava Instagram, Facebook, Pinterest, TikTok, Twitter i LinkedIn, ali je najizvodljivija za objavljivanje na Instagramu, sa svojom vizuelnom orijentacijom.
Platforma pruža mock-up zakazanih Instagram objava i vidljivost o tome, kako će konačni sadržaj izgledati na poslovnom feedu. Kasnije uključuje alat Linkin.bio koji pomaže u usmjeravanju prometa sa Instagram objava na URL-ove.
Korisnici takođe mogu iskoristiti prednosti Laterove biblioteke za skladištenje sadržaja, gdje se mogu čuvati za buduću objavu u lako dostupnoj galeriji fotografija.
Izvor: heysocal.com