Trenutno čitaš
Kako umjetna inteligencija mijenja svijet u kojem živimo i radimo?

Kako umjetna inteligencija mijenja svijet u kojem živimo i radimo?

Gala Home
Gala Home

AI revolucija nije budućnost, ona se dešava sada. 34% preduzeća u SAD-u, Evropi i Kini već je usvojilo vještačku inteligenciju, prema Globalnom istraživanju vještačke inteligencije Morning Consult.

Mnoge organizacije poput Svjetskog ekonomskog foruma ili IBM-a prepoznaju AI kao primarnu tehnologiju koja će pokrenuti 4. industrijsku revoluciju. To će iz temelja promijeniti način na koji živimo, radimo i odnosimo se jedni prema drugima.

AI može biti pristrasan, proizvesti neetičke, pa čak i opasne rezultate, te generisati netačne ili pogrešne informacije. Međutim, on se razvija nevjerovatnom brzinom i ovi problemi će se vjerovatno vremenom poboljšati.

Midjourney

Kako AI mijenja svijet?

2022. doživjeli smo velike promjene u generativnoj umjetnoj inteligenciji: tehnologiji koja je u stanju generisati nešto novo umjesto da analizira nešto što već postoji.

Google se suočava sa krizom kako ChatGPT iz Open AI postaje popularan. Umjesto guglanja stvari, ljudi će moći pitati AI chatbot o bilo čemu.

Trenutno, AI odgovori nisu pouzdani, ali u budućnosti će možda moći da se takmiče sa konsultantima. Prema McKinseyju, AI bi se potencijalno mogla koristiti u industriji rizika i prava za odgovaranje na složena pitanja, pregled pravne dokumentacije i izradu godišnjih izvještaja. Morgan Stanley, na primjer, već radi na AI koja će moći savjetovati klijente o upravljanju bogatstvom.

Služba za korisnike će takođe imati koristi od AI. Trenutni chat botovi možda neće ispuniti očekivanja kupaca, ali bi mogli zamijeniti više ljudskih menadžera u budućnosti.

Sposobnost generisanja sadržaja

Generativna AI se već koristi u marketingu i SEO-u. Ubrzava kreiranje sadržaja i pruža potrebne ilustracije. Jasper, na primjer, marketinški fokusirana verzija GPT-3, može proizvoditi blogove, postove na društvenim mrežama, web kopije, prodajne e-poruke, oglase i druge vrste sadržaja usmjerenog na kupce.

Pročitaj
dekoracije pomoću čaša

Midjourney

Mogućnost generisanja grafike

Alati kao što su Microsoft Designer, Runway, DALL-E i Midjourney čine dizajn dostupnijim široj javnosti i ubrzavaju proces generisanja grafike.

Već se koristi u marketingu i dizajnu. Nestle je koristio verziju Vermeerove slike poboljšanu umjetnom inteligencijom za svoju marketinšku kampanju. Stitch Fix eksperimentiše sa DALL-E 2 kako bi vizualizirao odjeću na osnovu preferencija kupaca za boju, tkaninu i stil. Nutella je implementirala algoritamski dizajn za kreiranje 7 miliona jedinstvenih pakovanja. Reklamna agencija BBDO eksperimentiše sa proizvodnjom materijala sa stabilnom difuzijom. Takođe, zgodna prezentacija ili objava na društvenim mrežama sada se može generisati bez dizajnera.

 

Izvor: uxdesign.cc

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum