U naše svakodnevne rituale utkan je hedonizam i uživanje u hrani i piću, a nova kampanja omiljenog pivskog brenda na ovim prostorima prikazuje one posebne trenutke u kojima istinski uživamo. Jelen pivo je uvijek dio naše svakodnevice i naših omiljenih navika. Ljudi na našim prostorima često znaju reći „nikad više“, a taj izraz se nalazi i u fokusu nove kampanje Jelen piva „Za naša dobra vremena“. Da se „nikad više“ neće udavati u novom spotu Jelen piva obećala je kroz smijeh i poznata muzička zvijezda Nataša Bekvalac!
Ovog proljeća Jelen pivo predstavlja novu kampanju „Za naša dobra vremena“, koja nastavlja da u fokus stavlja druženje, prijateljstvo, ali i omiljene navike ljudi iz naših krajeva, ovog puta uz jedno od omiljenih muzičkih imena iz našeg regiona – Natašu Bekvalac.
„Poznato je da volimo da uživamo u omiljenoj hrani i piću, kao i da nam je vrijeme sa našim prijateljima, kumovima i porodicom zaista neprocjenjivo. Jelen pivo je definitivno u našim krajevima brend koji ljudi istinski vole, a ono je dio svih posebnih proslava i događaja koji su bitni u našim životima. Naša nova kampanja na jedan šaljiv način predstavlja naš temperament, ali donosi i iznenađenje na kraju u vidu poznate muzičke zvijezde Nataše Bekvalac. Prve reakcije publike na našu novu kampanju su zaista odlične i mi se nadamo da smo ponovo pokazali da znamo napraviti sjajne marketinške kampanje koje će biti primjećene“, ističe Vladimir Rosić, Senior brand manager Molson Coors BH.
„Koliko god lako planemo, lako se i ohladimo“ ukratko naš duh opisuje narator u spotu u okviru nove kampanje, a imajući u vidu da nam predstoji praznično vrijeme, nećemo moći da odolimo omiljenom Jelen pivu, druženju i hrani koju volimo. Upravo ovi mali rituali čine naša „dobra vremena“ posebnim i stvaraju one nama neprocjenjive uspomene, kojih se uvijek rado sjećamo, uz mnogo smijeha i pravog zadovoljstva.
Živjeli uz Jelen pivo, kojem se prepustimo i istinski uživamo!
Pogledajte video: