Trenutno čitaš
“Čuj dobar, najbolji” – Jelen pivo donosi priču koja spaja generacije!

“Čuj dobar, najbolji” – Jelen pivo donosi priču koja spaja generacije!

"Čuj dobar, najbolji"
JYSK - Scandinavian Sleeping & Living
JYSK - Scandinavian Sleeping & Living

Jelen pivo sa ponosom javnosti predstavlja novu medijsku kampanju pod nazivom „Čuj dobar, najbolji“, koja na topao, duhovit i emotivan način oslikava jedan od najprepoznatljivijih porodičnih trenutaka – upoznavanje zeta. Dio naših posebnih trenutaka je uvijek i hladan “Jelen”, pa tako i u ovoj životnoj situaciji, koja je u fokusu nove kampanje, na jedan zanimljiv i duhovit način.

U fokusu ovog puta je univerzalna priča, pažljivo režirana i protkana emocijama, te se obraća svima koji cijene bliskost, iskrenost i vrijednosti koje nas povezuju. Nova kampanja donosi osvježavajući pogled na generacijski jaz, predstavljajući ga ne kao prepreku, već kao most koji zbližava.

jelen pivo
“Čuj dobar, najbolji”

Upravo ta perspektiva je ono što Jelen pivo oduvijek njeguje – povezivanje ljudi uz dobru priču i vrhunsko pivo.

Spot je u potpunosti sniman na teritoriji Republike Srpske, kao omaž domaćem terenu i ljudima koji ga čine posebnim. Kroz vrhunsku produkciju i omiljeno pivo, originalnu muziku i savremenu režiju, kampanja stavlja u prvi plan lokalni talenat, jezik i kulturu, na način koji je istovremeno autentičan i univerzalan.

"Čuj dobar, najbolji"
“Čuj dobar, najbolji”

Glumačku postavu predvodi Aleksandar Stojković Piksi, uz zapaženi doprinos Željka Stjepanovića, scenariste kampanje i prvaka Narodnog pozorišta Republike Srpske. Snažnu i savremenu energiju unosi i Saša Lampaš, prepoznatljivo lice digitalne i fitness scene. Njihova uvjerljivost, harizma i prirodna dinamika čine da svaki kadar bude upečatljiv i za pamćenje.

Zajedno, ovi likovi i njihove replike bude sjećanja, osmijehe i prepoznatljive emocije – živote koje svi prepoznajemo, trenutke koje svi pamtimo.

jelen pivo
“Čuj dobar, najbolji”

„Čuj dobar, najbolji“ nije tek promotivni slogan, nego izraz koji slavi prihvatanje, razumijevanje i zajedništvo u svijetu koji se neprestano mijenja, te će sigurno postati omiljeni u društvu, uz Jelen.

Jelen ostaje vjeran sebi – da bude više od piva. Da bude prisutan u svakodnevici, da razumije emocije svojih ljudi, ali i da ponudi iskustvo koje ostaje. Nova kampanja upravo to i donosi – podsjetnik da najvrijednije stvari ne dolaze uz velike riječi, ali zato često dolaze uz jedno dobro pivo.

Pročitaj
jelovnik

Pogledajte video:

Prati nas

   

 

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum