Ponekad se najuzbudljivije saradnje dešavaju kada su učesnici toliko različiti da nemaju jasnu vezu. Na primjer, nema dva dizajnera cipela koji se manje preklapaju od Birkenstocka i Manola Blahnika, brenda koji je ovjekovječio Sex and the City.
Da li bi trebali sarađivati na novoj cipeli koja se teško bori da spoji svoje različite stilove? Vjerovatno ne. Ali jesu li? Da.
Birkenstock je unajmio Blahnika da džezira svoj ženski asortiman. Rezultati ovog ludog eksperimenta uključuju fuksiju i kraljevsko plavu baršunastu interpretaciju klasičnog modela iz Arizone, te novu verziju crnih kožnih cipela Boston.
Vjerovatno je da nećeš kupiti par ovih cipela. Ako želiš da nosiš Manolo Blahnik, nećeš željeti da se zguraš u par Birkenstocks; a ako voliš Birkenstocks, nećeš htjeti potrošiti 415 funti na novi par nepraktičnog izgleda sa svjetlucavom kopčom. Ali to ne znači da cijela stvar nije zanimljiva.
Na površini, novi asortiman izgleda kao Blahnikov ustupak lockdownu. Baš kao što je rad od kuće doveo do toga da se mnoge kompanije za formalnu odjeću okrenu džemperima i chinos hlačama, Covid je sigurno napravio promjene u industriji luksuzne obuće.
Kupiš par Manolsica da bi se mogla šetati u njima, ali je teško opravdati trošak kad je jedina duša koja te viđa dvije godine tvoja mačka. Zbog toga ti može biti oprošteno ako misliš da je ovo dobra saradnja.
Uprkos svom utilitarnom porijeklu, Birkenstock je sada takođe luksuzni brend. Prošle godine, kompaniju je kupio investicioni fond u delimičnom vlasništvu luksuznog francuskog konglomerata LVMH, koji je odgovoran za Louis Vuitton, Dom Pérignon, Bulgari i bezbroj drugih.
Dakle, možda je ovo pokušaj LVMH-a da povuče Birkenstock u liniju s ostatkom svoje luksuzne linije. Možda ćemo sljedeće vidjeti staklene Birkenstocks, ili Birkenstocks sa štiklama od 20cm.
Izvor: theguardian.com