Trenutno čitaš
5 poslovnih savjeta žene koja je dala otkaz i postala milionerka

5 poslovnih savjeta žene koja je dala otkaz i postala milionerka

Ova 35-godišnja žena Tori Gerbig, dala je otkaz da bi pokrenula sopstveni biznis, a prošle godine je zaradila 141 milion dolara od prodaje. Tori Gerbig je osnovala kompaniju Pink Lily, online prodavnicu ženske odjeće, kao eBay shop 2011. godine. Danas je to jedan od najbrže rastućih online trgovina u Americi. Diplomirala je na Univerzitetu Western Kentucky, Tori živi u svom rodnom gradu Bowling Greenu u Kentuckyju sa suprugom Chrisom, koji je i suosnivač kompanije i njihovo troje djece.

Foto: Tori Gerbig

“Godine 2011, kada sam radila na svom poslu u osiguravaćujoj kući i provodila vrijeme sa svojom porodicom, mogli ste me naći kako kupujem preko interneta. Imala sam 24 godine i voljela sam pretraživati ​​internet u potrazi za odjećom, koja je istovremeno bila u trendu i pristupačna cijenom. Nažalost, tada nije bilo previše opcija za online kupovinu. To je ono što mi je dalo ideju da pokrenem sporedni posao prodaje ženske odjeće na eBayu” poručuje Tori Gerbig.

“U početku je to bio samo zabavan hobi. Nisam ni znala, da ćemo 10 godina kasnije, moj muž Kris i ja voditi Pink Lily puno radno vrijeme. Prošle godine, naš online posao s odjećom, ostvario je 141 milion dolara bruto prodaje. A danas je naša publika na društvenim mrežama, narasla na 3,6 miliona pratilaca. Da bismo pokrenuli našu eBay prodavnicu, moj suprug Chris i ja smo početno uložili oko 300 dolara za kupovinu odjeće i modnih dodataka. Pošto nisam bio upoznata sa cjenovnim strategijama, cijenila sam article, po onome što bih platila ja kao kupac. Radili smo iz naše dnevne sobe, tako da nismo imali mnogo troškova o kojima bismo mogli brinuti, osim o troškovima dostave. Profit je varirao tokom prvih nekoliko godina, ali obično smo zarađivali od 300 do 1000 dolara mjesečno. Taj novac smo iskoristili za otplatu studentskih kredita i povratak u posao”, kaže Tori Gerbig.

Foto: Tori Gerbig

“Letjela bih u Los Angeles da se sastanem s prodavačima i naručim proizvode, a na kraju sam počela prisustvovati sajmovima, kako bih proširila našu liniju izbora. Dvije godine kasnije, 2013. godine, pokrenula sam Facebook grupu da plasiram svoju odjeću. Imali smo lojalne kupce, koji su pokazali sve veću potražnju za našim proizvodima, posebno u našoj lokalnoj zajednici u Bowling Greenu, Kentucky. Do kraja godine uštedjeli smo oko 20.000 dolara od našeg profita, koje smo iskoristili za pokretanje službene web stranice Pink Lily. Tada je posao zaista počeo da cvjeta. U maju 2014. godine, premašili smo 100.000 dolara mjesečnog prihoda. Nakon tri godine vođenja Pink Lily kompanije kao do tada sporednog posla, dala sam otkaz na poslu osiguravajuće kuće, da bih radila na svom sopstvenom biznisu, puno radno vrijeme. Suprug Chris mi se pridružio nekoliko mjeseci kasnije, kako bi nadgledao finansije i menadžment kompanije. Godinu smo zaključili sa više od 4 miliona dolara prihoda”, tvrdi Tori Gerbig.

Foto: Tori Gerbig

“U 2019. godini, nakon što smo ostvarili ukupnu prodaju od 70 miliona dolara, dobili smo ulaganje u manjinski udio, kako bismo podržali brzi rast poslovanja. To nam je pomoglo da proširimo ponudu proizvoda i stvorimo sjajan tim. Trenutno svakodnevno prodajemo više od 11.000 proizvoda na našoj web stranici, imamo stalnu prodavnicu sa 250 stalno zaposlenih, jedan smo od najvećih poslodavaca u Bowling Greenu. Iako još uvijek posjećujemo sajmove, sada imamo osnovnu grupu partnera dobavljača s kojima radimo na kreiranju prilagođenih dizajna. Suosnivanje kompanije Pink Lily zajedno sa mojim mužem, bilo je putovanje života. Evo mojih najboljih savjeta za pokretanje uspješnog poslovanja…”, kaže Tori Gerbig.

Foto: Tori Gerbig

Pronađi prazninu na tržištu

“Vjerovatno ste već čuli neku verziju ovoga, ali ne mogu započeti savjet o preduzetništvu, a da ne spomenem ovu tačku: tako je važno pronaći prazninu na postojećem tržištu, nešto što nema u tolikoj mjeri i nešto što je potrebno kupcima. Kada sam započela svoj biznis, uvidjela sam nezadovoljenu potrebu žena, sklonih modi koje su željele pronaći haljinu za 50 dolara ili manje. Znala sam da mogu pomoći da ispunim tu potrebu na svoj mali način”, savjetuje Tori Gerbig.

Reinvestiraj svoj profit

“Ako želiš da se rast dogodi brzo, moraš reinvestirati sav ili veći dio svog ranog profita nazad u svoj biznis. Radite mnogo i ulažite dobijeni novac u svoj biznis, kako bi mogao rasti. Radili smo do 60 sati sedmično, živjeli vrlo štedljivo i novac koji smo zaradili ponovo ulagali u našu kompaniju Pink Lilly”, poručuje Tori Gerbig.

Foto: Tori Gerbig

Pronađi zabavne, jedinstvene načine da angažuješ svoje pratioce na društvenim mrežama

“Biti aktivan na društvenim mrežama, bio je ključni dio našeg uspjeha. Redovno pitamo naših 1,4 miliona pratilaca na Instagramu, šta bi voleli da vide na našoj stranici i na našim policama. Na primjer, objavićemo fotografije predmeta, koje razmišljamo da nabavimo ili brendova s ​​kojima bismo mogli biti partneri za Pink Lily. Tada ćemo koristiti odgovore pratilaca i kako bi donijeli bilo kakve konačne odluke. Ovo pomaže kupcima da se osjećaju, kao insajderi i dio porodice i našeg brenda. Takođe isporučujemo proizvode u unikatnim torbama sa odštampanim logom naše kompanije i hashtagom #pinklilystyle. Zatim ćemo predstaviti kupce koji objavljuju svoju fotografiju u našoj odjeći na Instagramu, zajedno sa hashtagom, na našoj web stranici”, savjetuje Tori Gerbig.

Pročitaj
vježbe za oblikovanje tijela

Foto: Tori Gerbig

Neka lojalni kupci budu ambasadori tvog brenda

“Uvijek ohrabrujem preduzetnike da pažljivo razmotre, kako mogu osmisliti program ambasadora Brenda, koji će odgovarati njihovim kupcima. U Pink Lily-ju, naš program nudi plaćene pozicije – uz 10% provizije na svaku prodaju – ekskluzivnoj grupi dugogodišnjih kupaca, koji mogu autentično garantovati za proizvode. Ovo je važan, održiv dio naše marketinške strategije, a prošle godine je ostvario oko 7,5 miliona dolara prodaje”, poručuje Tori Gerbig.

Pronađi nešto posebno za ponudu s čim će kupci poistovjetiti

“Neophodno je izdvojiti nišu ili liniju proizvoda, koju možeš isključivo posjedovati kao kompanija. Šta će nekome pasti na pamet, kada čuje ime tvog brenda? Često ćemo otkupiti cijeli inventar dobavljača, kada pronađemo poseban proizvod, na primjer, tako da mu nijedan drugi trgovac ne može pristupiti. Na ovaj način završavamo s odabranim kolekcijama, koje se mogu naći samo u Pink Lily brendu”, kaže Tori Gerbig.

Izvor: cnbc.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum