Trenutno čitaš
Ova aktivnost ublažava anksioznost, napade panike i nesanicu

Ova aktivnost ublažava anksioznost, napade panike i nesanicu

vrtlarstvo

Ako patiš od anksioznosti, napada panike ili nesanice, velike su šanse da znaš bezbroj tehnika za smirivanje nervnog sistema. Ali šta ako ti kažemo, da postoji aktivnost za ublažavanje anksioznosti? Vrtlartstvo!

U odlomku iz svoje knjige Feel Good Gardening, Claire Stares istražuje jednostavne načine na koje nas provođenje vremena u vrtu može učiniti pozitivnijim ljudima. Aktivnosti na otvorenom dokazano nas čine sretnijima, zahvaljujući bakterijama koje se nalaze u zemljištu koje stvaraju reakciju u tijelu koja proizvodi hormon sreće serotonin.

Zahvaljujući ovom blatu koje podiže raspoloženje, ne čudi što 59% Britanaca vjeruje da je vrtlarstvo efikasan način za poboljšanje njihovog mentalnog zdravlja, prema statistikama brenda odjeće za otvorenom Columbia.

Canva

„Vrtlarstvo nudi mnoge mogućnosti da se uključimo u aktivnosti koje mogu preusmjeriti naš mentalni fokus sa podražaja koji izazivaju anksioznost i negativnih misli“, piše Claire. „Ritmični pokreti koji se ponavljaju imaju meditativni efekat, smirujući mozak.

„Zadaci kao što su košenje travnjaka, grabljanje lišća, kopanje, sijanje sjemena i plijevljenje korova mogu umiriti simpatički nervni sistem, koji je odgovoran za pokretanje tjelesnog odgovora bori se ili bježi i, kada je preaktivan, može uzrokovati anksioznost, napade panike i nesanicu, ” ona je rekla.

Takođe se pokazalo da vrtlarstvo povećava alfa valove, moždane valove povezane s odmorom i opuštanjem, i smanjuje beta valove, moždane valove koji se uglavnom javljaju kada smo mentalno budni i fokusirani.

Biraj umirujuće boje

Šema boja vrta zasnovana na umirujućim nijansama zelene, bijele, plave i lavande najlakši je način da stvoriš mirnu oazu, donoseći ravnotežu i pozivajući na unutrašnji mir. Živa paleta crvene, narandžaste, žute i ružičaste može podići raspoloženje, podstičući osjećaj sreće, energije i optimizma.

Pročitaj

Razmisli o mirisu cvijeća

Važnost mirisa se često potcjenjuje. Međutim, mnogi mirisi imaju moć promijeniti naše raspoloženje kako bi stvorili osjećaj spokoja, ublažili stres, olakšali nesanicu ili pružili jasnoću i fokus. Kada je u pitanju dizajn vrta za aromaterapiju, prvi korak je razmatranje lokacije. Koristi jako mirisno cvijeće, aromatično bilje i biljke s mirisnim lišćem da okružiš vanjski prostore za sjedenje.

Možeš ih uzgajati i u prozorskim kutijama, tako da će njihov miris nježno dopirati u tvojdom. Ne možeš pogriješiti sa slatkim mirisima poput ruža, jorgovana, jasmina, lavande i mirisnih narcisa.

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum