Trenutno čitaš
Vodič za preživljavanje teških emocija nakon raskida

Vodič za preživljavanje teških emocija nakon raskida

raskid

Raskid veze je težak i često bolan, bilo da je to tvoja odluka ili odluka druge osobe. Možda se nosiš s bolnim emocijama i želiš ih se osloboditi što prije. Postoji nekoliko načina na koje možeš proći kroz svoje bolne emocije i krenuti dalje, kao što je pisanje o svojim osjećajima, dopuštanje sebi da tuguješ i oprez u vezi s povratkom u već narušen odnos.

Imaj na umu da je za prevazilaženje prekida potrebno vrijeme i strpljenje. Ako ti se čini da se stvari s vremenom ne popravljaju, zapamti da se uvijek možeš obratiti prijateljima, porodici ili čak stručnjaku za mentalno zdravlje za podršku. Čitaj dalje ako želiš da saznaš kako se lakše nositi sa bolnim emocijama nakon raskida.

raskid
@the.fashionistas.lifestyle

Drži distancu

Čak i ako između tebe i tvog partnera/partnerke postoji dogovor da ostanete u prijateljskim odnosima ipak se savjetuje da se ne viđate, ne budete u blizini članova njegove/njene porodice, nema telefonskih poziva, nema e-mailova, nema tekstualnih poruka, nema kontakta. Ne moraš zauvijek prestati razgovarati sa bivšim partnerom/partnerkom, ali trebalo bi prekinuti svu komunikaciju onoliko dugo koliko ti je potrebno da ga potpuno zaboraviš i složiš svoje misli i emocije.

Ako te on/ona pokuša uvjeriti da ga/ju vidite, iskreno se zapitajte u čemu bi bila poenta. Ako proživljavaš prošlost gledajući njega/nju biće ti teže ponovo pustiti.

Organizuj svoj prostor

Raskid može značiti novi početak. Stoga će te čišćenje i organizovanje ličnog prostora pripremiti za nove stvari koje dolaze. Nered može biti depresivan, a samo će povećati nivo stresa. Zauzetost pospremanjem prostora ne zahtijeva puno snage mozga, ali zahtijeva dovoljno fokusa da te spriječi da recikliraš bol. Očisti svoju sobu, nabavi nove detalje, očisti radnu površinu računara. Koliko god da zvuči beznačajno čišćenje, učiniće da se osjećaš bolje. Ukloni bolne okidače sjećanja.

raskid
@women_with_style

Izađi i radi stvari koje te usrećuju

Nakon što se veza završi, u redu je imati malo vremena za sebe kod kuće. Međutim, planiraj, izađi sa prijateljima i zabavi se! U početku može izgledati nezgodno, ali će biti lakše i pomoći će ti da se osjećaš bolje. Izaći i raditi stvari koje te usrećuju je takođe važno, jer treba raditi na svom rastu i održavati svoju društvenu mrežu nakon raskida. Idi u svoj omiljeni kafić, idi u kupovinu ili se počasti mini odmorom.

Pročitaj
rutina istezanja

Daj sebi vremena do nove veze

Često ljudi brzo uđu u novu vezu nakon raskida. To nije uvijek dobra ideja. Razmisli o tome da ostaneš slobodna/slobodan dok u potpunosti ne obradiš svoje emocije i preboliš raskid.

Briga o sebi je ključna

Uobičajeno je da ljudi ulažu manje truda u brigu o sebi nakon raskida, ali to nikom neće pomoći da se osjeća bolje. Pobrini se za svoje osnovne potrebe za mentalnim, fizičkim i duhovnim blagostanjem. Pobrini se da jedeš dobro, da spavaš dovoljno, da imaš vremena za opuštanje i redovno vježbaj. Jedi uravnoteženu hranu koja uključuje puno svježeg voća i povrća, cjelovite žitarice i nemasne proteine. Izbjegavaj brzu hranu, višak šećera i višak masti. Spavaj između 7-8 sati. Vježbaj, idi u šetnju od 30 minuta, vozi se biciklom ili idi na bazen. Opusti se najmanje 15 minuta dnevno. Pokušaj s meditacijom, vježbama dubokog disanja ili jogom.

Naslovna fotografija: women_with_style

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum