Trenutno čitaš
Sophie Ellis-Bextor o svom viralnom Saltburn trenutku: Kako je pjevačia ponovo zavladala top listama?

Sophie Ellis-Bextor o svom viralnom Saltburn trenutku: Kako je pjevačia ponovo zavladala top listama?

Godine 2001., relativno nepoznata 22-godišnja muzičarka iz Londona, Sophie Ellis-Bextor, objavila je svoju plesnu numeru sa disco vibracijama, “Murder on the Dancefloor”. Pjesma je brzo postala klupska himna, odzvanjajući plesnim podijumima, diskotekama i zvučnicima u automobilima širom Velike Britanije.

Do 2002. godine ostavila je trag u Evropi, Australiji, Novom Zelandu i Sjedinjenim Državama, simbolizirajući prijelaz milenijuma i pružajući čistu zabavu.

Međutim, za one mlađe od 25 godina, pjesma je možda ostala nepoznata sve do filma “Saltburn” Emeralda Fennella iz 2023. Film sadrži nezaboravnu scenu s Barryjem Keoghanom, praćenu ponovnim hitom, koji označava iznenađujuće oživljavanje. Od objavljivanja filma, interesovanje za pjesmu je naglo poraslo, oborila je Spotify striming rekorde i ponovo ušala na top liste po prvi put u skoro dvije decenije.

Sophie Ellis-Bextor za GQ govori o neočekivanom oživljavanju svog blistavog plesnog klasika iz 2000-ih. Razmišljajući o svom muzičkom putovanju, ona izražava nepredvidljivost koju donosi posao muzičara i radost istraživanja različitih žanrova.

Njen debi u pop muzici, nakon boravka u indie bendu, odveo ju je u dance-pop okruženje, kombinujući indie senzibilitet sa dance ritmovima. Nakon što se njen bend raspao, mislila je da je njena pjevačka karijera završena.

Što se tiče uključivanja pjesme u “Saltburn”, Ellis-Bextor otkriva da su joj se obratili nekoliko mjeseci prije objavljivanja filma, pružajući sinopsis o tome kako će se pjesma koristiti, smatrajući da je koncept intrigantan i zabavan.

Gledanje filma sa svojom porodicom prije objavljivanja omogućilo joj je da cijeni uspjeh iz udobnosti svog doma, nudeći jedinstvenu perspektivu u poređenju s tradicionalnim promotivnim naporima.

Kada je upitana o iznenadnoj popularnosti pjesme, Ellis-Bextor ponizno priznaje da je slaba u analizi takvih pojava. Ona vjeruje da se ljudi povezuju s pjesmom na ličnom nivou, povezujući je sa uspomenama, događajima ili prekretnicama u svojim životima. Uprkos tome što ne razumije u potpunosti oživljavanje pjesme, ona izražava zahvalnost što je bila dio ovog neočekivanog muzičkog putovanja.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum