Retro je ponovo kul, a Puma to zna bolje nego iko drugi. U čast 25 godina od lansiranja svog kultnog modela patika Mostro, njemački gigant sportske mode odlučio je da ovom modelu udahne novi život – i to kroz kampanju koja istovremeno slavi prošlost, ali miriše na budućnost.
Glavno lice kampanje? Amelia Gray, model i IT djevojka nove generacije, koja na ulicama New Yorka utjelovljuje duh Mostro – buntovan, nekonvencionalan, uvijek u pokretu.
Šta je Mostro i zašto se svi ponovo zaljubljuju?
Ako ti je promaklo: Mostro (nazvan po italijanskoj riječi za “čudovište”) je prvi put lansiran 1999., ali je zapravo fuzija modnih uticaja iz još ranijih epoha – šezdesetih sprint šiljaka i surf patika iz osamdesetih. Karakterističan po remenčiću umjesto pertli i oštrim đonom, Mostro je bio i ostao sve osim običnog.
U svojoj novoj verziji, Mostro patike dolaze s mesh gornjištem, metalik detaljima i prepoznatljivim futurističkim šmekom koji ga čini savršenim za modne entuzijaste Gen Z generacije – one koji žele da se istaknu, a ne da se uklope.

Puma ovim potezom ne cilja samo nostalgične fanove koji se sjećaju Mostra iz 2000-ih. Oni žele i mladu publiku koja modu vidi kao sredstvo izražavanja. I to rade pametno – kroz priču, kroz estetiku noćnog izlaska, kroz lice koje je i cool i relatable.
Mostro postaje više od patike – simbol je autentičnosti, hrabrosti da nosimo ono što želimo, i podsjetnik da moda nije uvijek predvidljiva.
Retro + sadašnjost = pogodak
Ovaj potez Pume sjajan je primjer kako oživjeti naslijeđe, a da se ne upadne u zamku recikliranja starih ideja. Mostro je redizajniran sa poštovanjem prema originalu, ali i s jasnim razumijevanjem šta moda danas znači mladima.
U vremenu kad su nostalgične reference jače nego ikad, Puma ne prodaje samo patike – ona prodaje priču, stav i emociju. A to je, u svijetu u kojem svi žele biti jedinstveni, recept koji uvijek pali.