Trenutno čitaš
Predstavljene nove JYSK linije baštenskog namještaja

Predstavljene nove JYSK linije baštenskog namještaja

Young Lions
Young Lions

Danski lanac JYSK, poznat po promovisanju hygge stila života, predstavio je novi asortiman baštenskog namještaja i dekoracija idealnih za nadolazeće ljeto, kao i trendove Belonging i Release. Ljubitelji novih trendova i smirenih nijansi neutralnih skandinavskih boja uz primjese ružičastih tonova, namještaja od ratana i neobrađenog drveta, te detalja od terakote doći će na svoje.

Predstavljanje novih ljetnih linija namještaja održano je u posebnom prostoru Bioskopa Balkan u Beogradu. Budući da je riječ o enterijeru, na prvu ova se lokacija ne čini kao logičan odabir za predstavljanje baštenskog namještaja, ali upravo nam taj odabir dokazuje kako će pravi komadi i prikladna dekoracija baš svaki prostor pretvoriti u mali, vlastiti hygge kutak.

Foto: Nikola Rudić

Povezanost, druženje sa porodicom i prijateljima te stvaranje stress free oaze u svome domu – vrijednosti su koje karakterišu nove ljetne linije.

Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je trendove koji nas očekuju, ali i koliko smo blizu danskom receptu za sreću: „Naši proizvodi inspirisani su prirodom i stvarani su tako da svaki detalj doprinosi postizanju ugodnog, funkcionalnog prostora koji sam po sebi odmara i osigurava atmosferu za svakodnevni hygge trenutak. Novi trendovi Belonging i Release imaju isti zadatak: stvoriti ugođaj idealan za druženje sa najdražim ljudima, kao i potaknuti osjećaj pripadnosti i opuštanja. Zahvaljujući prirodnim materijalima i oku ugodnim nijansama te prozračnim komadima namještaja nove linije već prizivaju ljeto i sve što nam ljeto donosi: odmor, opuštanje i neizostavan boravak na zraku u druženju sa porodicom i prijateljima“.

Foto: Jysk

Uz predstavljene trendove, arhitektica Miroslava Amidžić-Ivan iz Deep house grupe, koja se bavi dizajnom enterijera, predstavila je nekoliko idejnih rješenja za uređenje vanjskih prostora, uz brojne savjete i preporuke.

Događaju je prisustvovao i Martin Fyn Aamand, Communication i PR manager JYSKa, koji je iz prve ruke ispričao kako Danci pristupaju hyggeu, na koji način ga žive i kako ga uklapaju u svoj svakodnevni život, koji je, kao i kod nas, prilično užurban.

JYSK posluje u regiji sa ukupno 150  trgovina, webshopovima i nešto više od 1400 zaposlenih. Kompanija spaja skandinavski dizajn sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Foto: Jysk

Vesna Kukić Lončarić, Country Director JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju predstavila je tako nove fokuse JYSKa, kao i daljnje planove za ekspanziju.

Pročitaj

„I dalje nam je velik fokus na ekspanziji i preuređenju trgovina prema novom skandinavskom konceptu kako bi našim kupcima osigurali novi i inspirativniji način kupovine. Do sada smo preuredili 127 trgovina od ukupno 150 sa kojima poslujemo i nastavljamo dalje istim tempom kako bi do septembra 2024. godine završili projekat. Posebno smo ponosni na svoje održive projekte i razvoj recikliranih proizvoda i ambalaže sa ciljem ostvarivanja svojih dugoročnih ciljeva – da svedemo poslovanje na nultu stopu emitovanja CO2.“

Foto: Nikola Rudić

Vjerujemo kako ćete se opustiti u svojim vrtovima i terasama i dovesti dašak Danske u svoj prostor, a za dodatnu inspiraciju posjetite JYSK ljeto 2023  i istražite široku ponudu kvalitetnih komada vrtnog namještaja.

 

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum