Uzbudljive vijesti stižu iz svijeta mode, a Nike, već prepoznat kao vodeći brend patika, sprema se obilježiti Kinesku novu godinu na spektakularan način. Nike Air Force 1 Low predstavlja jedinstveno izdanje patika koje će očarati ljubitelje modnih detalja i kulture.
Ovaj model, ukrašen zlatnim svilenim zmajevima i detalljima od srebrne čipke, nosi duboko ukorijenjenu simboliku koja odražava bogatstvo i sreću.
Svaki par ovih posebnih patika ima izvezen svoj karakterističan logo Nike na peti i to iznad kineskog znaka koji se prevodi kao “dvostruka sreća”. Ova pažljivo odabrana kombinacija tradicionalnih elemenata i modernog dizajna čini ove patike savršenim izborom za sve ljubitelje mode koji cijene spoj kvalitete, stila i simbolike.
Osim toga, model je upotpunjen zlatnom etiketom na jezičku i agletama na vezicama iste boje, dodajući dodatnu dozu elegancije i luksuza. Svi ovi detalji čine ove patike ne samo sportskim obućem već i modnim statementom koji će privući pažnju gdje god se pojave.
Ovo posebno izdanje je tempirano kako bi se savršeno poklopilo s Kineskom novom godinom i Danom zaljubljenih. Nike Air Force 1 Low biće dostupan 14. februara, a ljubitelji ovog jedinstvenog modela moći će ga nabaviti po cijeni od 365 dolara.
Lansiranje je samo dio Nikeove strategije osvajanja modnog svijeta, a prema najnovijim istraživanjima Statiste iz 2023. godine, Nike je već postao najpopularniji brend patika. Svojim značajnim udijelom od 18% na globalnom tržištu, Nike nadmašuje konkurenciju, uključujući brendove poput Jordana sa 11% i Adidasa sa 9%.