Nicola Coughlan ima svoj trenutak. Kako treća sezona serije Bridgerton nastavlja biti na vrhu Netflix top-lista, Coughlan (36) ostaje dijamant sezone, a njen sjaj je u potpunosti prikazan u najnovijoj kampanji brenda SKIMS.
Glumica je debitovala u SKIMS sanjivoj, cvjetnoj kampanji koju je snimila Elizaveta Porodina, koja ju je nazvala „kraljicom i slikom, muzom i boginjom“ u svom postu u kojem je najavila projekat.
Porodina je poznata po svom eteričnom, uređivačkom stilu i ovo snimanje nije bilo drugačije, inspirišući onlajn poređenja sa renesansnim slikama.
Brend u vlasništvu Kim Kardashian najavio je kampanju sa riječima „svačiji omiljeni romantični lik susreće našu viralnu haljinu“.
Nestale su nabrane, strukturirane haljine i steznici koje Nicola Coughlan oblači kao njen voljeni lik iz Bridgertona Penelope Featherington, a.k.a. Lady Whistledown. Umjesto toga, glumica nosi dugu slip haljinu iz SKIMS-ove soft lounge kolekcije.
“Ja sam obožavateljka SKIMS-a od samog početka. To je moja odjeća za izležavanje na setu od prvog dana”, dodala je zvijezda. “Sviđa mi se što je to brend koji čini da svi izgledaju i osjećaju se nevjerovatno. Soft Lounge stilovi su nevjerovatno laskavi, udobni i tako mekani i lijepi. Bilo da ih nosim kod kuće ili na snimanju, uvijek se osjećam nevjerovatno u SKIMS-u.”
Kao dugogodišnja obožavateljka serije Bridgerton, Kim Kardashian je rekla da je kampanja “trenutak punog kruga!” “Nicola je takva inspiracija na ekranu i šire”, rekla je osnivačica SKIMS-a u izjavi, “i zaista je oživjela kampanju svojom neospornom ljepotom i energijom.”