Trenutno čitaš
Nestlé i Bingo pokrenuli nagradnu igru

Nestlé i Bingo pokrenuli nagradnu igru

Bingo

Kompanija Nestlé u Bosni i Hercegovini nastavlja svoju posvećenost očuvanju okoline u okviru inovativne kampanje “Čista umjetnost je umjetnost čišćenja” te u saradnji s najvećim trgovačkim lancem u Bosni i Hercegovini, kompanijom Bingo, organizira SMS nagradnu igru pod nazivom “Čuvaj prirodu, obogati zrak i osvoji nagrade mrak”.

Ako želiš učestvovati u ovoj nagradnoj igri koja traje od 10. jula do 31. augusta 2024. godine, potrebno je da kupiš bilo koji Nestlé proizvod (u vrijednosti od minimalno 10 KM na jednom računu u Bingo trgovinama, sačuvaš fiskalni račun te pošaljete SMS na broj 091 112 412 s obaveznim podacima i redoslijedom: broj fiskalnog računa (razmak) ime i prezime (razmak) grad prebivališta ili ispunite web obrazac.

Svaka prijava za ovu nagradnu igru rezultiraće sadnjom jednog drveta. Ova akcija je izvanredan primjer kako male inicijative mogu imati ogroman uticaj. Jedna prijava znači jedno novo drvo, koje će pomoći u poboljšanju kvaliteta vazduha, smanjenju erozije tla i obogaćivanju lokalne biološke raznolikosti.

Stoga, Nestlé poziva sve građane Bosne i Hercegovine da se pridruže njihovim naporima za očuvanje okoliša. Učešćem u ovoj kampanji ne samo da doprinosiš sadnji drveća, već imaš i priliku osvojiti vrijedne nagrade: TV Samsung (4x), fridžider Samsung (4x),  Bosch mašina za pranje veša (3x) te Dyson usisivač štapni (3x). Detaljna pravila i informacije o nagradnoj igri mogu se pronaći na web stranici.

bingo

Pročitaj
revija kontura futura

Ovogodišnji projekat „Čista umjetnost“ kompanija Nestlé posvetila je edukaciji javnosti o problemu digitalnog otpada, koji postaje sve veći izazov u modernom društvu. Tako je nedavno održani edukativni kviz okupio studente sa svih univerziteta u Bosni i Hercegovini, koji su zajedničkim naporima oslobodili čak 45,72 TB digitalnog prostora. To je ekvivalentno 9 miliona fotografija ili oko 11.300 HD filmova, odnosno puštanju muzike bez prestanka više od 68 godina. Ove impresivne brojke demonstriraju znanje naših studenata i njihovu spremnost da očuvaju svoje digitalno okruženje.

Zahvaljujući velikoj podršci i angažmanu studenata za zeleniju budućnost, kompanija Nestlé će posaditi 2.000 novih sadnica širom zemlje, a očekuje se da će po završetku nagradne igre biti zasađeno još 5.000 sadnica, što bi u konačnici bilo 14.000 sadnica tokom četverogodišnjeg provođenja projekta “Čista umjetnost” u Bosni i Hercegovini.

Zaista sadnja drveća nije samo simboličan čin već je to konkretan korak prema smanjenju ugljičnog otiska, unapređenju ekosistema i poboljšanju kvaliteta života u lokalnim zajednicama.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum