Trenutno čitaš
Može li ti nošenje čarapa u krevetu pomoći da lakše zaspiš?

Može li ti nošenje čarapa u krevetu pomoći da lakše zaspiš?

Jysk
Jysk

Mnoštvo novih istraživanja, pokazuje da postoje prednosti nošenja čarapa u krevetu. Studije pokazuju da se na taj način može značajno poboljšati ukupna kvaliteta sna.

pexels

Na primjer, jedna studija objavljena u “Journal of Physiological Anthropology”, otkrila je da je spavanje u čarapama u trajanju od 7 sati sna, omogućilo ljudima da brže zaspu i održe noć mirnog sna. Takođe, studija objavljena u časopisu “Journal of Physiological Anthropology and Applied Human Science” otkrila je da i pranje/namakanje stopala u toploj vodi tokom zime takođe pomaže da brže zaspiš. Ono na što ove studije ukazuju, jeste da topla stopala mogu dovesti do boljeg kvaliteta sna.

pexels

Zašto topla stopala pogoduju snu?

Vazodilatacija je širenje krvnih žila i može se potaknuti zagrijavanjem tijela. To se može postići na različite načine, bilo nošenjem čarapa, kupanjem u toploj kupki ili korištenjem termofora. Više studija ukazuje na vazodilataciju kao ključni prediktor početka sna. Na primjer, časopis “Nature” objavio je studiju u kojoj se navodi da je “vazodilatacija distalnih područja kože (kao što su šake i stopala) najbolji pokazatelj spremnosti tijela za spavanje”.

Pročitaj

pexels

Ovo je jedan od razloga da iskorisitmo prednosti grijanja stopala čarapama ili toplom kupkom pred spavanje, da bismo brže, lakše i kvalitetnije spavali.

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum