Trenutno čitaš
Mariah Carey svake godine zaradi do 3 miliona dolara samo od jedne božićne pjesme

Mariah Carey svake godine zaradi do 3 miliona dolara samo od jedne božićne pjesme

mariah carey
Fashion&Friends - Replay
Fashion&Friends - Replay

Ako postoji zvuk koji nepogrešivo najavljuje početak praznične sezone, onda je to onaj prvi takt pjesme All I Want for Christmas Is You. Čim se pojavi na radiju, u tržnim centrima ili na TikToku, znaš da su praznici službeno počeli.

I dok se svijet svake godine iznova raspravlja je li prerano, Mariah Carey mirno potvrđuje svoj status neprikosnovene Kraljice praznika.

Pjesma je objavljena davne 1994. godine, ali ni tri decenije kasnije niko joj nije ozbiljno zaprijetio. Naprotiv, svake godine vraća se na top-liste, ruši rekorde streaminga i puni bankovni račun svoje autorke. Prema procjenama Forbesa, Mariah Carey samo od ove jedne pjesme svake godine zaradi između 2,5 i 3 miliona dolara na osnovu tantijema. A to je samo osnovica.

Do 2017. godine, prema podacima The Economist, pjesma je već generisala više od 60 miliona dolara prihoda od tantijema, a taj broj danas je znatno veći. Riječ je o najstreamovanijoj prazničnoj pjesmi svih vremena i najuspješnijem božićnom singlu solo izvođača na Billboard Hot 100 listi.

Kruna je stigla 2021. godine, kada je pjesma postala prvi i jedini božićni hit koji je osvojio RIAA Diamond priznanje za više od 10 miliona prodatih i streamovanih jedinica u SAD-u.

Ali Mariah ne živi samo od nostalgije. Svake godine pametno kapitalizuje svoj božićni status kroz televizijske specijale, saradnje s brendovima, prodaju mercha i luksuzne koncertne rezidencije. Sve to dodatno učvršćuje procijenjenu neto vrijednost pjevačice od oko 350 miliona dolara.

Poseban ritual postao je i njen godišnji novembarski video na društvenim mrežama, u kojem simbolično objavljuje da praznici mogu početi. Ove godine Mariah u videu disciplinuje nestašnog vilenjaka, pjevuši čuveno “it’s time” i odlazi u saonicama, uz prepoznatljivu dozu samoironije i glamura.

Naravno, nije sve prošlo bez kontroverzi. Njena uloga u Sephorinoj božićnoj reklami izazvala je kritike i pozive na bojkot, nakon što je poruka “You can’t cancel Christmas” protumačena kao provokacija. Ipak, kao i mnogo puta ranije, ni to nije ozbiljno narušilo njen božićni imidž.

Pročitaj

Kada je 2021. primila Diamond nagradu, Mariah je priznala da je i dalje iznova iznenađuje koliko dugo pjesma traje i koliko emocija budi kod publike.

Možda se svake godine zapitaš treba li nam ista pjesma opet. Ali čim krene refren, jasno je zašto je odgovor uvijek isti. Mariah Carey nije samo glas Božića, ona je njegov najuspješniji biznis model. I dok god svijet voli lampice, snijeg i malo kiča, ona će svake zime ponovo pobijediti.

Prati nas

   

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum