Trenutno čitaš
“Lovestrong”: Osnaživanje žena da prepoznaju pravu ljubav i uoče rane znakove zlostavljanja

“Lovestrong”: Osnaživanje žena da prepoznaju pravu ljubav i uoče rane znakove zlostavljanja

Avon Lovestrong
Mtel - Nagradna igra
Mtel - Nagradna igra

Jedna od tri žene tokom života doživi fizičko ili seksualno nasilje, dok je procijenjeno da je svaka četvrta adolescentica u dobi od 15 do 19 godina bila žrtva fizičkog i/ili seksualnog nasilja od strane intimnog partnera.

Kako bi podigli svijest o ranim znakovima zlostavljanja, kompanija Avon globalno pokreće “Lovestrong”, kampanju namijenjenu mladim ženama, kao i posebni informativni portal. “Lovestrong” baca snažno svjetlo na često prikrivene načine na koje se prisilna kontrola može maskirati kao ljubav. Biti “Lovestrong” znači znati šta jeste, a šta nije ljubav. To znači ulaziti u veze s povjerenjem u vlastitu sposobnost da prepoznate znakove ranog zlostavljanja ukoliko se pojave.

Avon Lovestrong
Avon

Avonova kampanja i platforma “Lovestrong”  pokreću se paralelno s Međunarodnim danom borbe protiv nasilja nad ženama, 25. novembra. Kreirana u saradnji s ekspertima i nevladinim organizacijama širom svijeta, ova platforma otvorena za sve korisnike, te ističe uobičajene rane znakove upozorenja na zlostavljanje, pruža informacije kako prepoznati obrasce prije nego što eskaliraju i osnažuje korisnike smjernicama o tome kako i gdje potražiti pomoć na siguran način.

U središtu kampanje nalazi se i snažan film koji ističe tri ključna rana znaka zlostavljanja: narušavanje samopouzdanja, kontrolisanje onoga što nosite i kontrolisanje vaših finansija.

Pamela Zaballa, globalna izvršna direktorica organizacije NO MORE, komentariše: „Teško je uočiti znakove zlostavljanja u vezi, posebno kada počinitelji pokušavaju prikriti svoje prisilno kontrolirajuće ponašanje i verbalno zlostavljanje kao izraze ljubavi i zaštite. Čak i ako zlostavljanje ne eskalira do fizičkog nasilja, ono može ozbiljno ugroziti mentalno zdravlje i dobrobit preživjelih. Zato je kampanja “Lovestrong” od suštinske važnosti za edukaciju i osnaživanje žena da traže ljubav koja podržava, a ne guši. Ponosni smo što se pridružujemo Avonu u promovisanju zdravih odnosa i ohrabrivanju žena da budu sigurne, slobodne i hrabre.”

 Kristof Neirynck, izvršni direktor Avona, izjavio je: „Tokom posljednjih 20 godina postavili smo sebi misiju da pomognemo u okončanju rodno zasnovanog nasilja, donirajući više od 91 milion dolara i podržavajući preko 15 miliona žena i djevojaka kroz naše globalne programe i partnerstva. Kampanja “Lovestrong” nadograđuje ovo naslijeđe, fokusirajući se na kritičnu potrebu za edukacijom i podizanjem svijesti o nasilju u intimnim vezama. Nije odgovornost žene da izbjegne zlostavljanje. Međutim, uključivanjem i informisanjem svih o ranim znakovima, možemo pomoći većem broju ljudi da vode sigurne, zdrave i osnažene odnose.” 

*Izvori: UN Women: Facts and figures: Ending violence against women  | UN Women – Headquarters; WHO: Violence Against Women Prevalence Estimates (who.int)

Pročitaj
teorija tri ljubavi

Za više informacija o Avonovoj posvećenosti borbi protiv rodno zasnovanog nasilja, kao i za pristup platformi “Lovestrong” i direktoriju NO MORE, posjeti avonworldwide.com

Avon proizvode sa znakom beskonačnosti koji su namjenjeni za prikupljanje sredstava za borbu protiv nasilja nad ženama i usmjeravanje u lokalnu zajednicu možete naći ovdje.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum