Nakon višegodišnjeg zajedničkog i aktivnog zalaganja za bolju pristupačnost i inkluziju osoba sa invaliditetom, Jelen pivo u saradnji sa organizacijom UDAS, poslednjom u nizu kampanja „Svi za jedno, Jelen za sve“, ulazi u novu fazu. Kroz dosadašnje aktivnosti, kampanja je već donijela konkretne promjene, a planirani nastavak donosi još veći obim aktivnosti širom Republike Srpske.
Jedan od ključnih segmenata kampanje bio je početak obilježavanja parking mjesta za osobe sa invaliditetom, koji je započet 3. decembra 2024. godine u Banjaluci i Trebinju. Do sada je iscrtano više parking mjesta, dok je u Trebinju dodatno uklonjeno 28 arhitektonskih barijera koje su predstavljale prepreke za slobodno kretanje osoba sa invaliditetom.
U narednom periodu, kampanja će obuhvatiti iscrtavanje više od 500 parking mjesta širom Republike Srpske, Čime će se značajno poboljšati mobilnost i dostupnost urbanih prostora osobama sa invaliditetom. Pored ovoga, nastavlja se rad na uklanjanju arhitektonskih barijera, što će omogućiti osobama sa invaliditetom lakše i sigurnije kretanje u urbanim sredinama.
„Kampanja kompanije Molson Coors BH ‘Svi za jedno, Jelen za sve’ od samog početka ima za cilj da stvori konkretne promjene u našem društvu. Već sada možemo vidjeti rezultate, a pred nama je još veći zadatak da obuhvatimo što veći broj lokacija i uklonimo što više prepreka za osobe sa invaliditetom. Zahvalni smo svim partnerima i nadležnim institucijama koji su podržali ove napore i podržali nas u realizaciji svih aktivnosti“, poručuje Goran Mišić, brend menadžer za ključne brendove u Molson Coors BH.
„Ova kampanja nije samo simbolični gest, već realna promjena u životima osoba sa invaliditetom. Na terenu već vidimo koliko znači svaka iscrtana oznaka i svaka uklonjena prepreka. Drago nam je što, uz podršku Jelen piva, radimo na poboljšanju uslova za sve građane i vjerujemo da ćemo zajedno napraviti još veće promjene u društvu i olakšati svakodnevni život osoba sa invaliditetom“, izjavio je Željko Volaš, predsjednik Organizacije amputiraca UDAS RS.
Svi ovi napori predstavljaju nastavak ranijih aktivnosti koje su započete u avgustu 2024. godine, kada je objavljen promotivni spot sa osobama sa invaliditetom u glavnim ulogama. Spot je nosio snažnu poruku o važnosti jednakih mogućnosti i pristupačnosti za sve članove društva, što je bio prvi korak u realizaciji šire kampanje.
Jelen pivo i UDAS kao dugogodišnji partneri, ostaju posvećeni daljem unapređenju uslova za osobe sa invaliditetom.
Prati nas