Studija koju je proveo “Remote” analizira digitalne vještine, koje poslodavci traže i one na koje bi zaposleni trebali obratiti pažnju. Kako sve više ljudi traži promjenu svojih karijera i poslova, postoji jedna široka kategorija vještina, koju poslodavci traže, a to su digitalne vještine. “Remote” je anketirao više od 500 poslodavaca i zaposlenih, kako bi zaključio koje su digitalne vještine najbitnije za one koji traže novi posao.
U toj anketi, 28% ispitanika navelo je vještine rada na društvenim mrežama, kao najvažniju stvar kojom se treba znati služiti. Poslodavci traže ljude koji će upravljati prisustvom i vidljivošću svoje kompanije na društvenim mrežama, posebno na platformama kao što su Instagram, LinkedIn, TikTok i Facebook.
Zaposleni koji su dobro upućeni u kreiranje i vođenje kampanja na društvenim mrežama od pomoći su kompanijama, koje žele proširiti svoju publiku i doći do novih potrošača.
Projekti digitalne transformacije odnose se na pokretanje fundamentalnih promjena u korisničkom iskustvu, tehnologiji i poslovnoj kulturi.
Drugo mjesto najtraženijih vještina je digitalni marketing, jer je 27% ispitanika to navelo kao ključnu vještinu. Ljudi sa vještinama digitalnog marketinga dobro razumiju marketing i analizu publike/ciljnih grupa i baze podataka na društvenim mrežama i razumiju kako ovi faktori “guraju” neku kompaniju naprijed.
Od poslodavaca koji su odgovorili na anketu, 21% aktivno traži potencijalne zaposlene, koji mogu obavljati uloge kao što je upravljanje digitalnim projektima. Vještine digitalnog poslovanja su takođe neophodne za poslodavce, jer 21% traži zaposlene sa ovim vještinama. Gledajući dalje u budućnost digitalnih vještina, ispitanici u anketi smatraju da će vještine usmjerene na inovacije biti najvažnije vještine, koje će radnici donijeti na radno mjesto.
Čak 37% ispitanika reklo je da će razvoj softvera biti najvažniji digitalni posao u budućnosti, iako se navodi tek kao treća najvažnija vještina u današnje vrijeme. Softverski inženjer (36%), šef automatizacije (21%) i inženjer mašinskog učenja (machine learning) (19%) bili su među ostalim poslovima, koji su fokusirani na inovacije za koje poslodavci i zaposleni, smatraju da će biti važni u budućnosti.
Kako radno mjesto i naše društvo postaju sve više zavisni od tehnologije, zaposleni i poslodavci žele iskoristiti ove tehnološke digitalne vještine, kako bi unaprijedili svoje poslovanje. U tu svrhu postoji mnogo digitalnih alata, koje radnici mogu iskoristiti.
Prema istraživanju, 29% ispitanika koristi Adobe Creative Suite u svom svakodnevnom radu u tehnološkoj industriji. Slijede Google Professional Email (23%), Canva (20%) i Jira (17%).
Izvor: zdnet.com