Trenutno čitaš
Inspirativna kampanja omiljenog pivskog brenda pokazuje zašto ostajemo ovdje

Inspirativna kampanja omiljenog pivskog brenda pokazuje zašto ostajemo ovdje

Young Lions
Young Lions

UZ JELEN PIVO NAZDRAVLJAMO DOBRIM VREMENIMA I LJUDIMA KOJI IH STVARAJU!

Nova regionalna kampanja Jelen piva i ove godine donosi inspirativne priče, čuva tradiciju i pokazuje nam zašto trebamo ostati ovdje. Omiljeni pivski brend nazdravlja dobrim novim vremenima i ljudima koji ih stvaraju. Glavni glumac u nizu inspirativnih priča je omiljeni domaći i regionalni travel blogger i putopisac Robert Dacešin, koji je sudeći po prvim reakcijama publike, bio sjajan izbor za ovu kampanju.

Već je od davnina poznato da našu zemlju čine ljudi, tradicija koju pamtimo i čuvamo – svaki grad, svaka planina, svaka rijeka su blagodati prirode, koju vijekovima njegujemo. Našu zemlju čine energija novih mladih generacija i mudrost naših starih, koji su nam u naslijeđe ostavili običaje, koje njegujemo i čuvamo od zaborava.

kampanja Jelen piva

Na pitanje „Zašto ostajemo i kome nazdravljamo?“ odgovara najpoznatiji svjetski putnik iz BiH, Robert Dacešin, koji putujući i upoznajući izuzetne stanovnike naših krajeva, pokazuje kako su velika ljubav i predanost radu dovoljne da se stvori bolji svijet i dobra nova vremena. Kroz reklamu i četiri videa sa čuvarima naše tradicije, kulturnog i istorijskog naslijeđa, kao i prirode, Jelen pivo pokazuje kako život na ovim prostorima može biti lijep, ukoliko ga živimo sa svrhom.

Robert je nazdravio Bori Mariću, čuvaru prirode, vizionaru, tvorcu Visitor centra Pecka, koji je od stare i oronule škole u mirnom selu napravio turističku atrakciju, koju vole kako stanovnici sela Pecka, tako i strani i domaći turisti. Poslušao je ugljevičke harmonike, koje su svirale i vladarima dalekih zemalja i milionskoj publici, zajedno sa njihovim dirigentom Slavkom Nikolićem, koji je svojom ljubavlju prema muzici i poučavanju poveo harmonikaški orkestar iz malog mjesta u svijet.

kampanja Jelen piva

Ovaj travel blogger je posjetio i Ljubinjanina Radu Likića, koji u svojoj lijepoj Hercegovini pronalazi stećke i bori se za njihovu katalogizaciju i očuvanje. Ljubav prema rodnoj grudi pokazuje tako što se bori da očuva ono najvrijednije što ona ima – bogato srednjovjekovno naslijeđe. I četvrti Robertov sagovornik je čovjek koji se bavi starinama i antikvitetima i koji zna da je upravo istorija učiteljica života. Nedeljko Branković je tvorac etno sela i muzeja Ljubačke doline, a njegova misija je da tradiciju održi u životu i novim generacijama pokaže kakvo bogatstvo je sadržano u našoj prošlosti.

Pročitaj
novogodišnji ciljevi

kampanja Jelen piva

Protagonisti kampanje „Za naša dobra vremena“ nam daju lekciju iz istinskog patriotizma i ljudstva i pokazuju da jedino kroz djelovanje u zajednici, i za zajednicu, možemo stvoriti bolju budućnost za sve. Jelen pivo nam pomaže da ih upoznamo i shvatimo da su ljudi poput njih razlog zašto ostajemo ovdje. Zato nazdravljamo svim običnim ljudima sa neobičnom količinom ljubavi prema ovoj zemlji i njenim stanovnicima.

Kako naši stari od davnina, tako i mi danas, a sutra – ima ko će! Nazdravimo za naša dobra vremena!

Živjeli, uz Jelen pivo!

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum