Trenutno čitaš
Evo zašto trebaš dodati spirulinu u svoje napitke i ishranu

Evo zašto trebaš dodati spirulinu u svoje napitke i ishranu

spirulina
Jelen pivo - Za naša dobra vremena
Jelen pivo - Za naša dobra vremena

Pronađena u briljantnim zelenim i plavim varijantama, spirulina je apsolutno prepuna vitamina, minerala, makronutrijenata i biljnih spojeva. Ovaj impresivni nutritivni sastav, ključni je aspekt onoga što spirulinu izdvaja kao dobru superhranu.

Privlačnost ove popularne vodene biljke dolazi od njenih zdravstvenih dobrobiti, a ovo je potpuni vodič o tome što se nalazi u ovom suplementu bogatom hranjivim tvarima.

pexels

Evo zašto trebaš spirulina više uvrstiti u redovnu ishranu:

Protein

Možeš se iznenaditi kada otkriješ da je ovaj sastojak zapravo prepun proteina, s ogromnih 16 grama po četvrtini šolje. Protein je vitalan za zdrave kosti, mišiće, kožu, kosu, nokte i gotovo svaku drugu vrstu tkiva u tijelu. Takođe je važan za održavanje zdrave funkcije krvnih stanica, te stvara enzime potrebne za provođenje vitalnih hemijskih reakcija u tijelu, te doprinosi poboljšanoj probavi, imunitetu i zdravlju mozga.

pexels

Omega-3 masne kiseline

Iako je teško pronaći veganske izvore omega-3 masnih kiselina, spirulina ih pruža. Uz zdravu količinu omega-3 i omega-6, spirulina ti može pomoći da iskoristiš sve protuupalne prednosti ovih masnih kiselina.

B vitamini

Spirulina takođe pruža zdravu dozu raznih vitamina B, posebno tiamina, riboflavina i niacina. Ovi su vitamini ključni u održavanju zdravog metabolizma.

Željezo

Jedna kašika spirulina praha može osigurati više od 10% dnevnih potreba za željezom. Ovaj je mineral vitalan za zdrav rast i razvoj, kao i za stvaranje hemoglobina, proteina u crvenim krvnim stanicama zaduženog za prenos kisika iz pluća u svaki dio tvog tijela.

pexels

Bakar

Takođe bakar se lako nalazi u spirulini. Ovaj često zanemaren mineral ključan je faktor u zdravlju imunološkog sistemja i nervnih stanica, a takođe je ključan u apsorpciji željeza.

Mangan

Još jedan važan mineral je takođe nevjerojatno rasprostranjen u spirulini. Mangan je iznimno važan za zdravo tkivo, hormone, kosti i formiranje krvi dok takođe igra veliku ulogu u raznim metaboličkim funkcijama.

Pigmenti i biljni spojevi

Jedan način na koji se spirulina zaista ističe u zdravstvenom segmentu, jeste visoka koncentracija pigmenta i biljnih spojeva, uključujući klorofil, karotenoide, fikocijanine, lutein i zeaksantin. Iako ti možda nisu poznati svi ovi nazivi, najveći zaključak je da su svi ovi spojevi snažni antioksidansi i protuupalni agensi, koji ti pomažu u borbi protiv bolesti.

Dobrobiti spiruline

Kao što možeš zamisliti na temelju njenog nutritivnog profila, ova nevjerojatna biljka povezana je s nekoliko impresivnih zdravstvenih prednosti.

pexels

Imunološko zdravlje

Kada je riječ o zdravlju imuniteta, spirulina djeluje na svim frontovima. Zbog hranjivih tvari koje sadrži, spirulina pomaže u smanjenju upale u tijelu, omogućavajući imunološkom sistemu efikasniji rad. Njena antioksidacijska sposobnost takođe pomaže u iskorjenjivanju slobodnih radikala u tijelu, koji su uzrok raznih zdravstvenih problema od manjih neugodnosti poput bora, pa sve do ozbiljnih bolesti poput raka.

Pročitaj
vitamin c

Kardiovaskularno zdravlje

Spirulina se takođe pokazala efikasnom u smanjenju simptoma i stanja povezanih s bolestima srca. Jedna analiza pokazala je da je povezana s nižim ukupnim razinama holesterola i triglicerida. Osim toga, razmatrana sposobnost spiruline da smanji štetnu vrstu holesterola u tijelu, dok povećava korisnu vrstu holesterola. Druga meta-analiza otkrila je da se spirulina takođe može povezati s prevencijom i liječenjem visokog krvnog pritiska, iako je potrebno više dokaza da se to dokaže definitivna korelacija.

Održivost

Postoji nekoliko razloga zbog kojih je spirulina pokretač održivosti, s potencijalom da pomogne u smanjenju ugljičnog otiska prehrambenog sistema. Spirulina raste nevjerojatno brzo, a može se ubrati za samo dvije do tri sedmice. Može se čak uzgajati iz okeana koristeći hidroponske tehnike, uz minimalne potrebe za slatkom vodom.

Dodaj spirulinu u svoju svakodnevnu rutinu

Iako ne postoji službena preporuka za unos spiruline, opšteprihvaćena doza je negdje između jednog i tri grama, do 10 grama dnevno. Uz sve nevjerojatne zdravstvene dobrobiti i gustoću hranjivih tvari koje spirulina nudi, pokušaj dodati jednu mjericu u svoj sljedeći smoothie, kao nevjerojatan dodatak zdravom načinu života.

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.

Izvor: bhg.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum