Ultra Zanimljivo

Drži biljku jasmin u svojoj sobi, jer smanjuje anksioznost i depresiju

PMD07
PMD07

Biljke su izvrstan način za povećanje nivoa kiseonika u prostoriji i poboljšanje kvaliteta zraka. Tu su korisne biljke koje će ti pomoći poboljšati raspoloženje i borbu protiv depresije, te spriječiti napade panike.

jasmin
Foto: Interflora

Naučnici su otkrili da postoji direktna veza između stresa i nivoa kiseonika, i pokazali su da visoke razine toksina u zraku dovode do stresa. Stoga, možeš drastično poboljšati svoje raspoloženje i smanjiti stres. Naučnici su sproveli istraživanja na miševima i otkrili da ih je miris biljke jasmina i eteričnog ulja jasmina značajno smirio.

Njihovo skeniranje mozga pokazalo je da miris jasmina pojačava efekat hemikalije koja ze zove GABA na nervnim stanicama, i tako pokreće odmor.

Prema riječima profesora Hannsa Hatta, ovi rezultati objavljeni u časopisu Journal of Biological Chemistry mogu se smatrati dokazom naučne osnove za aromaterapiju.

Profesor Hatt sa Univerziteta u Bochumu u Njemačkoj izjavio je da su njihova istraživanja otkrila novu klasu modulatora GABA receptora koja se može primijeniti parenteralno i kroz respiratorni sistem, te može imati primjenu u sedaciji, aksioznosti, uzbuđenju i agresiji.

jasmin
Foto: Gardening Express

Naučnici su otkrili da je jasmin mnogo učinkovitiji od tableta za spavanje, lijekova protiv anksioznosti i sedativa, jer je GABA učinak povećan za više od pet puta.

Naučnici sa Univerziteta Wheeling Jesuit na čelu sa dr. Bryanom Raudensbushom, pomoćnikom profesora psihologije, otkrili su daje raspršivanje mirisa jasmina u sobu u kojoj su sudionici spavali „dovelo do kvalitetnijeg sna i smanjenja pokreta u toku spavanja“.

Ispitanici koji su udisali jasmin u zraku smanjili su razinu anksioznosti i snage, te su brže obavljali kognitivne testove, dok je nivo budnosti u stanju mirisa jasmina bila veća tokom popodnevnih sati, što je pomoglo učenicima da se fokusiraju na akademski rad tokom dana.

Eterično ulje jasmina je djelotvoran prirodni način za poboljšanje sna, pojačavanje sreće, regulisanje hormona i liječenje umora. Može se koristiti za poboljšanje koncentracije, ublažavanje grčeva i ublažavanje blage depresije, jer:

  • Smanjuje nervnu napetost
  • Poboljšava raspoloženje
  • Poboljšava kognitivne performanse i budnost
  • Poboljšava kvalitet sna
  • Uravnotežuje hormone
  • Smanjuje promjene raspoloženja
  • Povećava libido

Zato drži jasmin u svojoj spavaćoj sobi, i iskoristi prednosti ove nevjerovatne biljke.

Izvor: healthyfoodhouse.com

Slični članci

Znaš li koje je piće, pored vode, najpopularnije na planeti?

Ultra magazin

Muzej savremene umjetnosti obilježava “Evropsku noć muzeja”

Ultra magazin

Španija planira ponuditi ženama 3 dana mjesečnog “menstrualnog odsustva”

Ultra magazin