Ultra Ukusno

Donosimo 5 razloga zbog kojih trebamo češće jesti bundevu!

Jesen je vrijeme kada su police tržnica i trgovina prepune bundeva. U pitanju je povrće, koje jača cijeli organizam, a koje često zapostavljamo na našem jelovniku tokom jeseni. Svakako upotpuni svoju ishranu ovim korisnim povrćem u predstojećim danima. Možeš ih pronaći na svakom koraku! 

Foto Freepik

Donosimo pet razloga zbog kojih bismo bundevu trebali definitivno jesti češće:

  1. Održava težinu

U stotinu grama njenog ploda nalazi se nešto manje od 30 kalorija i 90 posto vode, zbog čega se smatra dijetalnom namirnicom. Pored toga, redovna konzumacija bundeve snižava loš holesterol u krvi.

  1. Zaštitnik imuniteta

Riječ je o antioksidansu, koji štiti organizam od uticaja slobodnih radikala, čuva zdravlje očiju i jača imunitet. Osnaživanju organizma pored beta karotina pomoći će i vitamini C, E i K, koji se takođe nalaze u ovom povrću, te kalijum, kalcijum i željezo.

  1. Podstiče rad probave

U bundevi se nalazi mnoštvo prehrambenih vlakana. Pektin i celuloze poboljšavaju probavu i umiruju želučane poteškoće, pa se veća konzumacija ove namirnice preporučuje osobama koje pate od zatvora i upale debelog crijeva.

  1. Izvor proteina

Od mesa bundeve mnogo su kaloričnije i hranjivije njene košpice, u kojima se nalazi 45 odsto masti i 25 odsto bjelančevina, pa se smatraju odličnim izvorom proteina biljnog porijekla.

  1. Čuvar prostate

Ulje iz sjemenki bundeve lako je probavljivo, sadrži esencijalne masne kiseline, a njegova konzumacija posebno se preporučuje muškarcima, jer djeluju na upalne procese prostate, te preventivno djeluju protiv kancerogenih promjena na ovom dijelu tijela.

Uživaj u ovom povrću tokom predstojećih novembarskih dana!

Slični članci

Probaj zeleni smuti po receptu slavne glumice Reese Whitherspoon

Ultra magazin

Jednostavne lazanje sa špinatom

Ultra magazin

Petominutni doručak sa pesto umakom!

Ultra magazin