Ultra Ukusno

5 razloga zbog kojih trebamo češće jesti bundevu!

Jesen je vrijeme kada su police tržnica i trgovina prepune bundeva. U pitanju je povrće, koje jača cijeli organizam i imunitet, a koje često zapostavljamo na našem jelovniku tokom jeseni. Svakako upotpuni svoju ishranu ovim korisnim povrćem u predstojećim danima. Možeš ih pronaći na svakom koraku! 

Foto Freepik

Donosimo ti razloga zbog kojih bismo bundevu trebali definitivno jesti češće:

Održava težinu

U stotinu grama njenog ploda nalazi se nešto manje od 30 kalorija i 90 posto vode, zbog čega se smatra dijetalnom namirnicom. Pored toga, redovna konzumacija bundeve snižava loš holesterol u krvi.

Zaštitnik imuniteta

Riječ je o antioksidansu, koji štiti organizam od uticaja slobodnih radikala, čuva zdravlje očiju i jača imunitet. Osnaživanju organizma pored beta karotena pomoći će i vitamini C, E i K, koji se takođe nalaze u ovom povrću, te kalijum, kalcijum i željezo.

Podstiče rad probave

U bundevi se nalazi mnoštvo prehrambenih vlakana. Pektin i celuloza poboljšavaju probavu i umiruju želučane poteškoće, pa se veća konzumacija ove namirnice preporučuje osobama koje pate od zatvora i upale debelog crijeva.

Izvor proteina

Od mesa bundeve mnogo su kaloričnije i hranjivije njene košpice, u kojima se nalazi 45 odsto masti i 25 odsto bjelančevina, pa se smatraju odličnim izvorom proteina biljnog porijekla.

Čuvar prostate

Ulje iz sjemenki bundeve lako je probavljivo, sadrži esencijalne masne kiseline, a njegova konzumacija posebno se preporučuje muškarcima, jer djeluju na upalne procese prostate, te preventivno djeluju protiv kancerogenih promjena na ovom dijelu tijela.

Uživaj u ovom povrću tokom jesenjih dana!

Slični članci

Svjetski dan jabuka! Zašto je ovo voće bitan dio ishrane?

Ultra magazin

Veganske/posne sarme za hladnije dane!

Ultra magazin

6 naučno dokazanih zdravstvenih benefita đumbira

Ultra magazin