Trenutno čitaš
Coca-Cola predstavila prvu prazničnu kampanju kreiranu pomoću umjetne inteligencije

Coca-Cola predstavila prvu prazničnu kampanju kreiranu pomoću umjetne inteligencije

Coca-Cola predstavila prvu prazničnu kampanju

Coca-Cola je brend koji je decenijama simbol praznične topline, nostalgije i zajedništva, a ove godine zakoračiti su u novo poglavlje svog oglašavanja. Umjesto klasičnih scena s crvenim kamionima i Deda Mrazom koji budi uspomene na djetinjstvo, nova praznična kampanja u potpunosti je kreirana pomoću umjetne inteligencije.

Pod prepoznatljivim sloganom „Holidays Are Coming“, kompanija je zadržala duh praznika, ali je priču ispričala na savremen, digitalan način. Umjesto raskošnih setova i filmske produkcije, ovog puta gledamo AI-generisane snježne pejzaže, animirane životinje i Deda Mraza u futurističkom izdanju. Još jedno iznenađenje – cijeli projekat realizovan je za samo mjesec dana, što je višestruko brže od tradicionalnog procesa koji je ranije trajao i do godinu dana.

Reakcije javnosti su podijeljene. Dok jedni hvale Coca-Colu zbog hrabrosti i spremnosti da spoji tradiciju s tehnologijom, drugi ističu da je u digitalnom prikazu nestalo ono što je činilo suštinu brenda – toplina, emocija i ljudski dodir. Na društvenim mrežama pojavljuju se komentari poput „hladno“, „neprirodno“ i „bez duše“, ali mnogi priznaju da ovakav pristup vjerno odražava vrijeme u kojem živimo – brzo, digitalno i stalno u pokretu.

Iz kompanije poručuju da cilj nije bio zamijeniti ljudsku kreativnost, već istražiti mogućnosti novih tehnologija i pokazati kako umjetna inteligencija može doprinijeti stvaranju svježih i drugačijih vizuelnih priča. Ipak, pitanje ostaje: može li tehnologija zaista prenijeti onu toplinu i emociju koja je decenijama bila zaštitni znak Coca-Colinih prazničnih kampanja?

Bez obzira na podijeljene utiske, Coca-Cola je još jednom uspjela pokrenuti razgovor o granicama kreativnosti, ulozi tehnologije i o tome šta praznike čini posebnima.

Pročitaj
kolagen

Prati nas

   

 

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum