Boho se vratio, ako je suditi po reviji Chloe na Paris Fashion Weeku. Bila je to jedna od najiščekivanijih revija na modnoj pisti, koja je obilježila debitantsku kolekciju kreativne direktorice Chemena Kamali.
Kamali je predstavila snažnu viziju brenda, osvrćući se na Chloe kolekcije iz 1970-ih i dajući vlastiti zaokret boho modi.
Za svoju debitantsku reviju na pisti, rekla je za Vogue: “Željela sam novi početak u smislu lakoće, pokreta, boje, jake igre proporcija, sjajnih komada vanjske odjeće – bezvremenskih i kultnih komada garderobe koji su prepoznatljivi Chloe.”
Posebno se osvrnula na Chloe kolekcije Karla Lagerfelda iz sedamdesetih, za koje je opisala da imaju “neumornu ženstvenost” – što bi bio prikladan način da sumira i njenu prvu ponudu.
Reviju je otvorila manekenka koja je nosila skraćeni crni kožni pončo preko lepršave bijele mini haljine s dugim rukavima.
Ova vrsta festivalske mode inspirisane bohoom provlačila se kroz cijelu kolekciju – pačvork farmerke su se nosile s naboranim čipkanim topovima; haljine su bile prozirne i pjenušave s kaputićima; i kožne jakne sa resama dale su stvarima malo prednosti.
Bluze su bile glavni dio kolekcije, što možda i ne iznenađuje – Kamali je opsjednuta bluzama, a za Vogue je rekla da posjeduje oko 600-700 vintage stilova.
Šema boja je bila prigušena – sve nijanse bež su nošene s tonovima breskve, puder plavim i još mnogo toga, dok je stajling bio lak i jednostavan. Manekenke – uključujući neka velika imena iz svijeta mode, poput Doutzen Kroes i Vittoria Ceretti – imale su kosu raspuštenu, s minimalnom šminkom.
Činilo se da čak i dodaci potiču iz sedamdesetih. Statement naočale za sunce nosile su se s puno zlatnog nakita, a torbe su bile pune odgovarajućih zlatnih okova.
Dok je kolekciju inspirisala prošlost, Kamali ju je dobro i zaista osavremenila. Bilo je mnogo modernih detalja – uključujući i otmjen način da se napravi logomanija, s nekim modelima koji su nosili zlatne kaiševe na kojima je kurzivnim slovima pisalo “Chloe”.
Činilo se i da je Kamali dala svoj pogled na stilove koji trenutno dominiraju modnim pistama, poput trendova za superkratke kratke hlače i visoke čizme.
Ulogu je preuzela od urugvajske dizajnerice Gabriele Hearst u oktobru prošle godine, koja je u brend Chloe unijela lukaviju i šarenu estetiku.
Ranije ovog mjeseca, Chloe je objavila seriju portreta kako bi zadirkivala nadolazeću kolekciju, u kojoj glumi model Jerry Hall, jedna od Lagerfeldovih muza kada je bio kreativni direktor Chloe.
Uzimajući u obzir da je kolekcija u suštini bila oda boho modi, kome je bolje biti u prvom redu od glumice Sienne Miller. Nosila je modernu interpretaciju bohoa: bijelu slip haljinu ukrašenu čipkom, kožnu bomber jaknu i cipele na platformu inspirisane sedamdesetim.