Trenutno čitaš
Chanel N°5: Margot Robbie i Jacob Elordi su zvijezde nove kampanje

Chanel N°5: Margot Robbie i Jacob Elordi su zvijezde nove kampanje

chanel no5 Margot Robbie i Jacob Elordi
Mtel - Nagradna igra
Mtel - Nagradna igra

U novom poglavlju jedne od najpoznatijih mirisnih priča na svijetu, Margot Robbie i Jacob Elordi ulaze u svijet Chanel N°5 kroz film koji režira majstor romantične tenzije, Luca Guadagnino. „See You at 5“ je više od marketinške kampanje – to je narativ o želji, čežnji i slobodi, uhvaćen na zlatnim obalama Kalifornije.

Film donosi priču o dvoje ljudi, Robbie i Elordiju, koji pokušavaju da se sretnu na unaprijed dogovorenoj tački. Ona, u svom srebrnom kabrioletu, i on, na motoru, putuju cestama ispunjenim obećanjem susreta. No, kao što to često biva u životu, putovanja ne idu po planu. Iako poruka “See You at 5” najavljuje susret, sudbina se poigrava s očekivanjima i susret ostaje nedostižan.

Umjesto da film završi razočaranjem zbog propuštenog sastanka, Guadagnino preokreće perspektivu: radost nije samo u ispunjenju, već u samom iščekivanju. Robbie, samouvjerena i slobodna, ne dozvoljava da je ovo uznemiri. Umjesto toga, bira da uživa u trenutku, uranjajući u more u crvenom kupaćem kostimu, kao znak oslobođenja. Film slavi slobodu izbora – žena ne mora čekati nikoga da bi pronašla zadovoljstvo.

Chanel N°5: Simbol vječne ženstvenosti

Chanel N°5, koji je kreiran davne 1921. godine, bio je više od mirisa – bio je manifest nezavisnosti i elegancije. Gabrielle “Coco” Chanel je željela da napravi parfem koji će odražavati složenost moderne žene, hrabar i jedinstven poput njenog tvid kostima. Upravo ta filozofija preživjela je više od jednog vijeka, a Chanel N°5 ostaje sinonim za slobodu i autentičnost.

chanel no5 margot robbie
Chanel

Kao novo lice ovog bezvremenskog parfema, Margot Robbie utjelovljuje snagu i slobodu savremene žene, pridružujući se legendarnim imenima poput Marilyn Monroe i Catherine Deneuve. „Nevjerovatno je biti dio ove priče,“ kaže Robbie. „Postoji nešto očaravajuće u načinu na koji miris ostaje prisutan, čak i kad osoba ode.“

Luca Guadagnino, poznat po svom istraživanju emocionalne dubine, uspješno prenosi ideju da je iščekivanje često uzbudljivije od samog ispunjenja želje. „Projekcija želje je filmska jer je to puls koji je nevidljiv, ali opipljiv,“ kaže Guadagnino. U tom duhu, „See You at 5“ postaje priča o propuštenim prilikama koje su možda vrijednije od ostvarenih.

Pročitaj
Jennifer Lopez

chanel no5 jacob elordi
Chanel

„See You at 5“ nije samo film o susretu koji se nikada nije dogodio – to je omaž slobodi, ženstvenosti i ideji da je ponekad samo putovanje ono što je važno. Kroz kombinaciju klasične elegancije i modernog senzibiliteta, Chanel N°5 nastavlja da inspiriše generacije, potvrđujući da prava moć leži u sposobnosti da uživamo u svakom trenutku – sa ili bez konačnog cilja.

Uz ovu priču o čežnji i slobodi, Chanel još jednom dokazuje da ne prati trendove već ih stvara, ostavljajući nas sve sa istim osjećajem nestrpljivosti: See You at 5.

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu, Facebooku i TikToku.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum