Protekle subote Borboleta je u Banjaluci, u Malbašić kući zlata i satova, okupila banjalučane i banjalučanke i uz domaće Jungić rose vino predstavila dugogodišnju tradiciju izrade nakita.
Događaju su prisustvovale Stankica Stojanović, Brankica Raković, Dijana Tepšić, Jelena Joksimović, Bojan Dragišić, Nikolina Sabljić, Marijana Jungić, dr Jelena Krčum, Ljiljana Šipragić i mnogi drugi predstavnici banjalučkog javnog života.
„Nama je Banjaluka važna na tržišnoj i modnoj mapi regije. Ne samo zbog toga što se i do Zagreba pročulo da su ovdje najljepše žene, već i zbog njihove prefinjenosti, urođenog modnog ukusa i ljepote koju grad nosi,“ rekla je Sanda Šeparović, PR i marketing menažderka Borbolete.
Borboleta postoji još od 2012. s jednim ciljem – stvaranja šarmantnih malih dragocjenosti, koje pružaju svakodnevnu dozu čarolije svim ženama koje imaju ukusa i stila te koje znaju da su sitnice i mali znakovi pažnje ono što izmami osmijeh na lice svakome od nas.
Sitnice koje zivot znače
S tim ciljem na umu, Borboleta je sa svojim prepoznatljivim pratećim citatom, ‘Sitnice koje zivot znače’, postala i sinonim za poklon budući da je već godinama najomiljeniji poklon svakoj ženi ili djevojci.
Borboleta je prepoznata i kao brend nakita s karakterom i strašću. Prvi simbol koji je Borboleta napravila bio je leptir od 925 srebra s 18-karatnim zlatnim premazom na crvenoj svilenoj niti. Danas simbolima podsjećaju na ono što je važno u životu: Sreća, ispunjavanje želja, ljubav i vjera u dobro.
Ovaj predivni, sofisticirani nakit potraži u Malbašić kući zlata i satova u Veselina Masleše 21 u Banjaluci, kao i na njihovom web shopu.