Trenutno čitaš
Apple ima sjajnu prazničnu kampanju koja nas podsjeća na moć empatije

Apple ima sjajnu prazničnu kampanju koja nas podsjeća na moć empatije

Povodom predstojećih praznika, Apple je predstavio svoju najnoviju kampanju koja nije samo običan marketinški iskorak već emotivna priča o empatiji i promjeni. Četverominutni mini film prati mladu ženu koja se suočava s izazovima radne sredine, borbu s mrzovoljnim šefom koji je čini metom stalnih prigovora zbog kašnjenja te prekomjerne radne obaveze i izvan radnog vremena.

No, umjesto da se prepusti očaju, ova službenica koristi svoje kreativne vještine kao bijeg i izražavanje, stvarajući stop animaciju koja prikazuje njenog šefa u neugodnim situacijama.

Sve snima putem svog iPhonea, gdje minijaturna verzija šefa doživljava neugodnosti kao što su pad u ledenu rijeku, udarac automobila ili zatrpavanje snijegom. No, kad šef, naizgled hladan, daruje poklon koji je ručno sam izradio, situacija se mijenja. Sve se transformiše dok snimke uživo otkrivaju drugu stranu razdražljivog šefa, podstičući ženu da shvati razloge zašto je tako distanciran. Njena animacija se pretvara iz negativne u nešto mnogo pozitivnije, a film završava s happy endom, podstičući nas na razmišljanje o važnosti ljubaznosti, topline, razumijevanja i empatije.

Kreativnu stop animaciju izradila je talentovana Anna Mantzaris, koja je sarađivala s režiserkom Luciom Aniello, dobitnicom Emmyja za rad na seriji “Hacks”. Muzičku podlogu čini dirljiva balada Georgea Harrisona “Isn’t It A Pity” s albuma “All Things Must Pass” iz 1970, koja podstiče na razmišljanje o ljudskoj tendenciji da zaboravljamo naše okruženje i zajednicu.

Pročitaj

Ova kampanja Applea ima za cilj stvaranje ljubaznijeg svijeta s manje razdora. Ovo je poruka o ljubaznosti, toplini i prijateljstvu, podsjećajući nas na moć promjene i empatije u našem svakodnevnom životu.

Izvor: thisiscolossal.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum