Ova tehnika pomaže ti da povećaš svoju produktivnost i efikasnost određivanjem prioriteta i razmakom između zadataka.
Ponekad je izazovno odlučiti i utvrditi kojim projektima, obavezama i poslovima, prvo posvetiti svoje vrijeme i energiju, zato imamo savjete kako to učiniti. Ali čak i kada znaš koje zadatke moraš obaviti, još uvijek moraš smisliti kako im odrediti prioritet, zato isprobaj metodu 3-3-3.
Šta je metoda 3-3-3?
Ovu tehniku potpisuje Oliver Burkeman, autor knjige “Četiri hilajde sedmica: Upravljanje vremenom za smrtnike”. Zagovara planiranje svakog radnog dana prema modelu 3-3-3, prvo posvećujući tri sata dubokom radu na našem najvažnijem projektu. Zatim dovršiš tri druga hitna zadatka koja ne zahtijevaju tri sata fokusa. Na kraju, obaviš tri zadatka “održavanja”, poput čišćenja, odgovaranja na e-mailove, pozive i poruke ili zakazivanja drugog posla i kreiranja novih planova i rasporeda.
Zašto metoda 3-3-3 funkcioniše?
Ono što razlikuje ovu metodu od ostalih trikova za produktivnost i efikasnost su prva tri sata dubokog rada. Uskočiš li prvo u njih znači da ćeš biti svježeg, odmornog mozga, sa više fokusa i vjerojatnije je da ćeš moći uskočiti u zadatak bez ometanja. Oslobodi ta tri sata od e-pošte, poruka, poziva, čavrljanja ili drugih sitnih obaveza, koliko god možeš.
Duboki rad donosi veliku produktivnost, tako da ćeš puno postići ako mu se posvetiš, ali ne možeš zauvijek ostati u tom načinu razmišljanja. Doći ćeš do maksimuma nakon otprilike tri sata, pa je najbolje da ta tri druga, manja zadatka imaš posložena i spremna za rad, da ostaneš produktivan/produktivna, čak i dok prelaziš na manje zahtjevne odgovornosti.
Konačno, tvoji zadaci održavanja daju ti priliku da obaviš stvari dok se tvoj mozak odmara. Ova tehnika poručuje da se prvo obavi najteži zadatak – jer ćeš osjetiti olakšanje kada pređeš na manje zadatke. Iskoristi svoje vrijeme održavanja da se pripremiš za rad sljedećeg dana ili doradiš ono na čemu radiš tokom ta tri sata intenzivnog fokusa.
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.
Izvor: lifehacker.com