DEICHMANN je jedna od omiljenih radnji, u kojoj možemo naći širok izbor obuće za sebe. Prisutna širom BiH, kao i regije, ova kvalitetna obuća je osvojila tržište, a interesovanje je dovelo i do proširenja uspješnog poslovanja, tokom deset godina prisustva na domaćem tržištu. U godini jubileja, DEICHMANN sprema posebna iznenađenja za vjerne kupce.
U svojoj prvoj godini poslovanja 2013., kompanija DEICHMANN obuća je otvorila osam poslovnica i imala je 88 zaposlenih u Bosni i Hercegovini. Sada ima 26 prodavnica širom zemlje i ukupno 189 zaposlenih.
„Proteklih deset godina rada, u Bosni i Hercegovini bilo je uspješno, iako smo se morali suočavati sa brojnim izazovima, posebno, tokom dvije godine pandemije virusa korona, 2020. i 2021.“, kaže generalni direktor Boris Kopič. „Raduje nas što smo tokom 2022. godine otvorili tri nove poslovnice i što time možemo ponuditi sigurna radna mjesta za još dvanaest osoba“, dodaje Kopič.
DEICHMANN se dobro pozicionirao na tržištu u prethodnih deset godina i ostvario promet od 39,12 miliona KM u fiskalnoj 2022. godini. To znači povećanje prodaje od skoro 21 posto u odnosu na 2021. godinu (32,36 miliona KM). Broj prodane obuće takođe dobro napreduje i sa 670.000 prodanih pari, približno je nivou od prije pandemije virusa korona.
„Naš DEICHMANN koncept je pokazao da su omjer cijene i kvaliteta, na koji smo uvijek vrlo fokusirani, kao i naše jasno pozicioniranje, i u vrijeme krize atraktivni našim kupcima“, navodi generalni direktor o rezultatima ostvarenim u prethodnoj godini i uspjehu kompanije u protekloj deceniji. „Uspjeli smo i privući dodatne kupce te prodajemo i skuplje modele u našim prodavnicama. Naš moderan asortiman proizvoda i raznolikost naših brendova su bile naše velike prednosti.“
Kada je u pitanju oglašavanje, kompanija iznenađuje svojim novim i kreativnim kampanjama. „Volimo cipele i cijenu“ glasi centralna izjava koja odražava pozicioniranje i koja predstavlja posebno obećanje brenda i jedinstvenu konkurentsku prednost kompanije DEICHMANN. Kupovina u prodavnicama kompanije DEICHMANN treba da bude zabavna i jednostavna. To je osnova na kojoj najveći prodajni lanac obućom u Evropi nastavlja investirati u postojeću mrežu poslovnica.
Dvije nove prodavnice u godini jubileja
U vremenima krize je posebno važno investirati oprezno, ali je kompanija i tokom pandemije virusa korona gledala naprijed. Novi koncept prodavnica koji je razvijen u internacionalnoj saradnji i koji će sada postepeno oblikovati izgled prodavnica je revolucionaran. Moderan izgled, efekat širokog prostora, palete nježnih boja i puno prostora za sportsku obuću – svojim novim dizajnom prodavnica, kompanija DEICHMANN čini još jedan korak u budućnost. Vođenje kupaca kroz prostor pomoću naglašenih boja, otvorene tavanice i plafonski paneli iznad definisanih cjelina i modificirani namještaj su samo neke od karakteristika.
Kompanija DEICHMANN će u godini jubileja otvoriti dvije nove prodavnice u Bosni i Hercegovini koje će biti opremljene u skladu s novim konceptom, pored jedne postojeće u Sarajevu, koja je već opremljena u skladu s novim konceptom.
Vrhunac je prostrano odjeljenje za sportsku obuću za žene i muškarce s atraktivnim zidom sa patikama omiljenih brendova kao što su Adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok, Asics i Skechers. „Sport je za nas i dalje glavna tema“, kaže generalni direktor Boris Kopič. „Značajno smo intenzivirali stratešku saradnju sa sportskim brendovima kako bismo svima omogućili pristup popularnim brendovima.“
Međunarodna DEICHMANN Grupa postiže rekordnu prodaju
DEICHMANN obuća d. o. o. u Bosni i Hercegovini je podružnica kompanije DEICHMANN SE. Prodaja u grupi kompanija je dostigla rekordni rast sa više od 8 milijardi eura u 2022. godini. Kompanija sa sjedištem u Esenu, u Njemačkoj, koristila je svoje prilike, na ciljani način i u vrijeme krize, te uspostavila strateški pravac za budućnost dugoročnim investicijama. U 2023. godini, kompanija DEICHMANN će nastaviti samostalno finansiranu ekspanziju, modernizaciju mreže poslovnica, konzistentnu ekspanziju portfolija brenda i dalji razvoj uspješne strategije na svim kanalima.
Kompanija DEICHMANN SE je bila aktivna u 31 zemlji u 2022. godini, te je u protekloj fiskalnoj godini ostvarila bruto prihod od 8,1 milijardi eura (neto 6,9 milijardi eura) širom svijeta. U godini prije pandemije virusa korona, 2019. ostvaren je najveći bruto prihod do tada i to 6,4 milijardi eura: To znači rast od oko 23 posto. Ovaj pozitivan trend je ukupan rezultat i rasta broja prodajnih mjesta i online prodavnica kompanije i uspješnih akvizicija, naprimjer u SAD.
„Do sada smo dobro prošli kroz krizu, iskoristili smo prilike koje su nam se pružile i pozitivno gledamo na budućnost. Posebno nas raduje činjenica da smo bili u stanju ostvariti značajan rast u postojećim prodajnim mjestima na nivou grupe u protekloj godini” naglašava Heinrich Deichmann, predsjednik upravnog odbora kompanije DEICHMANN SE. „Čist rast od oko 9 posto u prodavnicama u grupi DEICHMANN je jako dobar rezultat. Ako računamo i online prodavnice, dobijamo rast od oko 15 posto. Kompanija DEICHMANN je u svojoj 110. godini. I dalje ostaje zdrava kompanija koja je spremna za budućnost“
178 miliona pari obuće je prodano širom svijeta u poslovnicama i na online prodavnicama grupe tokom 2022. godine. 67 posto svog prihoda grupa DEICHMANN ostvaruje izvan Njemačke. Zaključno sa 31. decembrom 2022. godine, kompanija vodi više od 4.565 poslovnica i 41 online prodavnicu i ima više od 48.000 zaposlenih.