Avon, kompanija koja prodaje najviše parfema u svijetu, lansira nove “Attraction Game” mirise za nju i njega, stvorene da probude igru privlačnosti. Avon ponovo pomjera granice inovacija, te pri razvoju mirisne strukture koristi neuronauku, što ovim mirisima dokazano omogućava da vas uzbuđuju. Hoće li to biti ljubav na prvi miris?
Voliš li uzbuđenje? Žudiš za uzbudljivom igrom privlačnosti? Onda ne traži dalje od Avonovog najnovijeg mirisa: predstavljamo Attraction Game parfeme za nju i njega. Upoznaj prvi Avonov miris, koji koristi neuronauku za poboljšanje igre privlačnosti!
Uz snažan zajednički hipnotički akord mirisi Attraction Game sadrže sastojke, za koje se pokazalo da izazivaju užitak, stimulišu um i iskušavaju čula. Dva neodoljiva nova mirisa za nju i njega, ovog se Dana zaljubljenih pridružuju Avonovoj porodici Attraction mirisne linije.
Stvoren u saradnji s poznatom svjetskom mirisnom kućom Firmenich, najnoviji Avonov miris razvijen je korištenjem sastojaka složenih da uzbude. Nakon isprobavanja mirisnih sastojaka Attraction Game parfema, fMRI snimka – slična onoj kod MR skeniranja – pokazala je aktivnost u mozgu svih ispitanih, ukazujući na stimulirani osjećaj užitka. Prema novom istraživanju, 4 od 5 (78%) žena u svijetu priznaje da ih partnerov izbor parfema, može učiniti privlačnijima. Ovaj novi miris – najprodavanijeg svjetskog brenda mirisa – ide korak dalje, jer sa svojom jedinstvenom mješavinom mirisnih tvari, dokazano mami vaša čula.
Uz dobro poznate bogate i tople drvene note, koje su prisutne u cijeloj Attraction liniji, Attraction Game For Him i Attraction Game For Her, otvaraju se svježom kruškom i začinskim biberom, uz notu tamne čokolade u srcu.Attraction Game For Him istražuje svježu i toplu napetost, kreirajući poznatu muževnu strukturu s modernim senzualnim pristupom. Attraction Game For Her započinje pjenušavom svježinom voća, pri vrhu koju stavlja u kontrast s cvjetnom sofisticiranošću baze. Oboje ostavljaju dugotrajan trag misterije i magnetske privlačnosti, pružajući neosporno uzbuđenje iz sata u sat.
Gina Ghura, voditeljica odjela za mirise u Avonu, potvrđuje: „Naše nam istraživanje daje dublji uvid u razumijevanje važnosti, uloge mirisa u igri privlačnosti. S obzirom da nam je čak 69% žena otkrilo, da loš odabir mirisa na muškarcu može ugasiti romantičnu iskru, željeli smo to ispraviti. Otišli smo korak dalje od osmišljavanja mirisa, koji nevjerojatno miriše… i stvorili smo miris koji koristi mozak da vas uzbudi. Posvećeni smo pomjeranju granica inovacija i omogućićemo najnoviju tehnologiju dostupnu svima.“
Ovog Dana zaljubljenih svoje šanse ne prepuštaj samo sretnoj oklonosti, Kupidovoj strelici ili jagodama i šampanjcu… Pokreni svoju igru privlačnosti uz najzavodljiviji i najneodoljiviji miris u Avonovoj Attraction porodici i stvorite Dan zaljubljenih za pamćenje. Hoće li to biti ljubav na prvi miris?
Šta se to krije u bočicama Avon Attraction Game parfema saznaj ovdje
Povuci pravi potez i otkrij miris privlačnosti za samo 27,90 u Avon brošuri za mjesec februar. Prijavi se besplatno i sama naruči online, tako ćeš najlakše i najbrže doći do svih željenih proizvoda za ljepotu i osnaživanje žena. #gledajmesada