Možda primijećuješ da ti For You page sve češće servira scene iz Gossip Girl, Gilmore Girls ili Vampire Diaries. TikTok je u potpunosti ušao u eru nostalgije 2000-ih, a ovaj trend jednako privlači generaciju Z koja ih otkriva prvi put, kao i milenijalce i generaciju X koji se vraćaju omiljenim serijama i pjesmama iz mladosti.
Serije koje ponovo žive na mreži
Sex and the City, koji se emitovao od 1999. do 2004, doživio je ogroman preporod na TikToku – više od 108.000 videa nastalo je samo u protekloj godini. Još veći hit su Gossip Girl sa preko 1,2 miliona videa, Gilmore Girls sa milion i nezaobilazni Vampire Diaries koji je već na brojci od dva miliona videa.
Britanski Skins, serija koja je nekada šokirala otvorenim prikazom tinejdžerskog života, sada je kultni sadržaj sa 1,6 miliona objava.
@binge She’s on an endless quest for love <3 #sexandthecity #satc #satctiktok #sexandthecitynewyorkk #carriebradshaw #valentinesday #carriebradshawedit #tvclips #tvshow
Moda i svakodnevni život u znaku 2000-ih
Nostalgija ne staje na serijama – moda, ljepota i svakodnevne sitnice iz tog perioda ponovo su tu. TikTok kreatori oživljavaju estetiku 2000-tih: široke farmerke, trenerke, šminka inspirisana ranim 2000-im, ali i sadržaj posvećen starim igračkama i slatkišima kojih odavno nema na policama.
@wearehyperbees oh 2000s are so back #2000sfashion #y2kfashion #2000sthrowback #gabriellesolis #almarey #desperatehousewives #elenagilbert #bellaswan #missmejeans #outfitideas #styleinspo
Muzika od Jessie J do Connie Francis
Muzička scena takođe proživljava renesansu. Pjesme poput Headlock (Imogen Heap, 2005) i Price Tag (Jessie J, 2011) vraćaju se na liste popularnosti. Najveće iznenađenje je ipak Pretty Little Baby Connie Francis iz davne 1961. godine. Snimak koji je tada bio samo B strana ploče, sada je soundtrack više od 20 miliona TikTok videa. Toliko je popularna da je i sama Connie, danas 87-godišnjakinja, otvorila TikTok profil.
@jessiej
Nostalgija kao bijeg i poveznica
Za mnoge, sadržaj iz prošlosti predstavlja siguran prostor i podsjetnik na jednostavnija vremena. Kako kaže Sheema Siddiqi iz TikToka: “Nije važno kada je pjesma izašla, već da li zajednica može biti kreativna s njom.” Upravo ta sloboda stvara most između generacija – dok mladi tek otkrivaju Carrie Bradshaw, Rory Gilmore ili Damona Salvatorea, stariji obnavljaju ljubav prema njima i dijele uspomene.
TikTok je, čini se, postao digitalni vremeplov: mjesto gdje 2000-e nisu prošlost, već sadašnjost u kojoj se svi ponovo sastajemo.