Od omleta Boursin posutog čipsom u seriji The Bear do plave supe u filmu Bridget Jones i lazanje Carmele Soprano – recepti na filmu i televiziji mogu biti gotovo sami po sebi likovi.
Stoga možda i ne čudi da sve veći broj ljudi dijeli recepte inspirisane TV serijama i filmovima na društvenim mrežama, bilo da izazovu svoje kulinarske vještine ili poboljšaju iskustvo gledanja.
@gourmetgab Replying to @awwflapjacks potato chips and boursin cheese belong on an omelette 🤌🏼 #thebear #thebearomelette #potatochipomelet #ayoedebiri
Potraži popularni omlet na TikTok-u i postoje stotine video zapisa koji prikupljaju milione pregleda ljudi koji žele da rekreiraju novu kuhinju predstavljenu u seriji The Bear, koja je izazvala obnovljeno interesovanje za kulinarsku kulturu.
Jonny Marsh, privatni kuhar, imao je 81.000 pregleda za svoju verziju omleta. “Kada sam to vidio u seriji, pomislio sam da je malo čudno stavljati čips na omlet jer to nije klasično. Odlučio sam se malo zabaviti”, rekao je.
Zarađuju i brendovi, uključujući Heinz, koji je izbacio sos za tjesteninu Godfather, i kompanija Gousto, koja nudi jela “inspirisana” filmovima, od kojih su najvjerniji špageti s ćuftama u stilu Lady and the Tramp.
Chef Ziad Hariri pripisuje porijeklo trenda na društvenim mrežama američkom kuharu Andrewu Reau, čiji popularni nalog Binging with Babish na YouTube-u sadrži desetine videa recepata iz različitih TV serija i filmova.
Hariri uživa u izazovu eksperimentisanja kako bi usavršio recepte koje objavljuje na TikToku. Nedavno je rekreirao iz serije The Bear piccata od piletine, dok je gledao seriju. “To je poboljšalo iskustvo, to je tako privlačan način gledanja televizije, ali i kuhanje čini zabavnijim. Svi vole TV i film i svi vole hranu. Njihovo povezivanje je jednostavno harmonično”, rekao je.
@vovatestardi Pistachio creme brulee. 😉Is there anything better? #cremebrulee #emilyinparis #cooking #dessert #bestrecipes #recipe #french
Fotografkinja Julie Garlejo imala je viralni hit kada je objavila video paste al pomodoro u The Bear na TikTok-u. Ona smatra da je dio privlačnosti isprobavanje, dijeljenje i diskusija o idejama za recepte. „Mislim da to donosi zajednicu, nove navike i izlazak iz zone udobnosti“, rekla je.
Ovo nije samo hir na društvenim mrežama – kuharice koje sadrže recepte iz popularnih TV serija su sve popularnije. Kim Laidlaw je napisala nekoliko, uključujući The Nightmare Before Christmas i Emily in Paris – sa cezar salatom od 20 eura, Gabrielovim omletom i predjelom od dimljenog lososa sa proslave De L’Heure na kojoj Emily prisustvuje.
“Dio zabave pisanja (i čitanja) ovih kuharica je pronalaženje skrivenih dragulja u priči, a zatim njihovo povezivanje kroz hranu. Mislim da je to trend koji raste već nekoliko godina. Povezuje vas ne samo sa samom predstavom, likovima (i glumcima) u seriji, već i sa bazom obožavatelja”, rekla je Laidlaw.
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.