Trenutno čitaš
7 razloga zašto trebaš biti dio Play Media Day 07

7 razloga zašto trebaš biti dio Play Media Day 07

Young Lions
Young Lions

Mnogo je razloga zašto trebaš doći na Play Media Day 07 – Regionalni komunikacijski događaj, koji se 03. juna održava u Banjaluci – Cinestar Cinemas, Delta planet Banjaluka, ali direktorica programa Play Media Day Dijana Tepšić izdvojila je 7 ključnih razloga zašto trebaš biti dio ovogodišnjeg Play Media Day 07. Detaljna agenda događaja, već sada je dostupna i možeš je pogledati OVDJE.

Foto Play Team
  1. KVALITETNA EDUKACIJA

„Play Media Day je fantastična prilika za usvajanje novih znanja, savjeta, trendova i najboljih praksi iz oblasti odnosa s javnošću, marketinga, medija, komunikacije, dizajna, poslovnih trendova, influence marketinga, digitalne transformacije, digitalne promocije, i drugih srodnih tema. Na jednom mjestu imaš priliku da dobiješ vrhunsku edukaciju od strane gotovo 30 vrhunskih stranih, regionalnih i domaćih predavača, stručnjaka i panelista, koji će podijeliti svoja bogata znanja i iskustva. Odlična predavanja i zanimljivi paneli su prilika za usvajanje novih znanja, trendova i vještina iz raznih oblasti kreativne industrije, medija i komunikacija. Garantujemo najbolji program do sada, koji će te oduševiti“ poručuje Dijana Tepšić, kreativna direktorica programa Play Media Day.

  1. NOVA POZNANSTVA

„Play Media Day svake godine okuplja više stotina posjetilaca iz BiH i regiona – kompanije, brendove, kreativce, medije, influensere, institucije, studente, kreativne agencije. Zato je ovaj događaj izuzetna prilika za upoznavanje, povezivanje, saradnju, dogovaranje poslovnih aktivnosti i projekata, razmjenu znanja, ideja i kontakata. Pripremi svoje vizitke i dobru priču, jer ćeš možda dogovoriti saradnju na zanimljivim projektima, a ukoliko si student, ovo je super prilika za učenje i razvoj, kao i predstavljanje potencijalnom poslodavcu. Velika je vjerovatnoća da ćeš sresti i prijatelje za cijeli život. Ovo je tvojih 5 minuta da se dobro predstaviš, povežeš i sarađuješ“, ističe Dijana Tepšić.

Foto: Play Media Day
  1. ZABAVA

„Neizostavni dio događaja je zabava. Kada se završe predavanja i paneli, predavači i posjetioci se opuštaju uz dobru atmosferu, muziku i druženje. Tokom konferencije na pauzama između predavanja, posjetioci uživaju u interaktivnim sadržajima. Tu su i DJ-evi da tokom dana razbude i opuste posjetioce i podignu atmosferu. Večernji program – party je dobra prilika da se još malo bolje upoznaš i opustiš nakon radnog dana konferencije. Tu se nova poznanstva još više jačaju, srećemo i neke drage ljude, prijatelje i kolege, te u rasplesanoj atmosferi, stvaramo uspomene za pamćenje. Ove godine svi učesnici, koji obezbijede kotizaciju za sedmi Play Media Day, imaju priliku da uživaju u sjajnoj zabavi, uz regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo, koja će rasplesati prisutne! Play Media Day Party počinje od 21 sat u SKY BAR-u hotela Courtyard by Marriot u Banjaluci. Dobro poznati hitovi velike muzičke zvijezde Sare Jo će upotpuniti sjajno veče i zabaviti sve prisutne učesnike regionalnog komunikacijskog događaja! Sara Jo, zajedno sa svojim timom i plesačima obećava nezaboravno veče“, kaže Dijana Tepšić.

  1. PRIJATELJSTVO I USPOMENE

“Play Media Day je posebno “mjesto” koje okuplja oko sebe kreativne i entuzijastične ljude, koji su uvijek u potrazi sa novim znanjima, idejama, novim trendovima, iskustvima. To je događaj kojem se ljudi raduju, mjesto gdje sreću stare prijatelje i sklapaju nova prijateljstva. Play Media Day uvijek pamtimo po susretima sa dragim ljudima koje nismo dugo vidjeli, po prilici da upoznamo neke nove saradnike, po inspiraciji i motivaciji, da sami pokrenemo neke nove ideje, projekte i aktivnosti, da se udružujemo, da zajedno sarađujemo. Play Media Day uvijek donosi dinamičnu i euforičnu atmosferu, prepunu pozitivne energije“, poručuje Dijana Tepšić.

Foto: Play Media Day

5.   POSLOVNA SARADNJA

„Dođi po novu dozu znanja i trendova i postani konkurentniji na tržištu. Play Media Day spaja ljude i stvara nove poslovne prilike. Iskoristite mogućnost povezivanja sa drugim ljudima iz biznis svijeta iz raznih branši šarolike kreativne industrije, medija i komunikacija. Možda baš tokom regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day upoznaš nove saradnike i partnere za realizaciju svojih ideja, projekata i aktivnosti ili pronađeš novi posao. Uz toliko uspješnih kreativaca, preduzetnika, kompanija i institucija na jednom mjestu, uspjeh dogovora za poslovne saradnje je zagarantovan!“, naglašava direktorica programa Play Media Day.

6.   ČINJENICE I BROJKE

„Play Media Day je posebno značajan što Banjaluku i Bosnu i Hercegovinu, pozicionira na mapu kreativne industrije regiona i svijeta. Ovaj regionalni komunikacijski događaj je postao prepoznatljiv brend i tradicionalan događaj u BiH. U proteklih 6 godina kontinuiranog održavanja događaja, Banjaluku je posjetilo više od 300 renomiranih predavača i panelista, kao i više od 5 000 učesnika konferencije. Ovogodišnji Play Media Day ima 2 konferencijske sale, kao i networking i lounge zonu uz DJ-a, te mnoštvo interaktivnih promo zona partnera, kao i 2 podcast zone u kojima regionalni i domaći autori i autroke podcasta stvaraju svoje nove medijske sadržaje. Play Media Day 07 ove godine okuplja gotovo 30 predavača i panelista iz svijeta i regiona i više stotina posjetilaca u Cinestar Cinemas – Delta planet Banjaluka. Play Media Day 07 ponovo pomjera granice u samom brendingu prostora, audio vizuelnom iskustvu, kao i u produkcijskim inovacijama“, ističe Dijana Tepšić.

7.   PROGRAM

Pročitaj

„Veoma kvalitetan program sa popularnim, atraktivnim, korisnim, zanimljivim i trendy temama, koje su veoma važne šta god da radiš i čime god da se baviš. Na ovogodišnjem Play Media Day 07 predstavljamo različite teme od kreiranja uspješnih i nagrađivanih kampanja, društvene odgovornosti u poslovanju i promociji, uspješnih edukativnih online platformi, brendiranja, uspješnih podcast priča od trnja do zvijezda, najboljih Tik Tok, Youtube i Facebook kampanja, savjeta i trikova, grafičkog dizajna i vizuelne komunikacije u komercijalne svrhe, marketing i biznis strategija, digitalne transformacije, employer branding strategije, stvaranja kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama, kao i lične priče uspješnih preuzetnika i kreatora zanimljivog sadržaja. Više o programu i predavačima, kao i detaljnu agendu, pogledaj na www.playmediaday.com“ poručuje direktorica programa Play Media Day.

Kotizacije za sedmi po redu Play Media Day će zbog velikog interesovanja još malo biti rasprodate. Svim zainteresovanim učesnicima preporuka da svoje mjesto što prije obezbijede na vrijeme putem web stranice događaja www.playmediaday.com.

Play Media Day 07 se realizuje zahvaljujući podršci Bosnia and Herzegovina Resilience Initative (BHRI), projekta koji implementira Međunarodna organizacija za migracije (IOM), a koji finansira Austrijska razvojna saradnja.

Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, OSCE, Grad Banja Luka, Mastercard, WAI Moment, Staropramen, kao i Sara voda, Teleklik, Trion Tel i AVON, Pošte Srpske.

Vidimo se na Play Media Day 07, komunikacija je beskonačna!

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum