Trenutno čitaš
4 najbolja online kursa digitalnog marketinga

4 najbolja online kursa digitalnog marketinga

Digitalni marketing je proces korištenja digitalnih kanala za promociju ili plasiranje proizvoda ili usluga.

Uključuje širok spektar aktivnosti, kao što su marketing putem e-pošte, marketing na društvenim mrežama, marketing na pretraživačima i marketing sadržaja. Koristeći digitalni marketing, preduzeća mogu lakše i efikasnije doći do šire publike.

Foto: Pexels

Kako se sve više potrošača oslanja na digitalne uređaje za povezivanje s preduzećima, digitalni marketing je postao bitan dio svake uspješne marketinške strategije. Međutim, s toliko različitih kanala digitalnog marketinga na raspolaganju, može biti teško znati odakle početi. Srećom, postoji nekoliko osnovnih principa koji mogu pomoći u vođenju digitalnih marketinških napora. Prvo, fokusiraj se na stvaranje kvalitetnog sadržaja koji će privući ciljnu publiku. Drugo, pobrini se da je web stranica jednostavna za korištenje i navigaciju. Treće, koristi platforme društvenih medija za povezivanje s potencijalnim kupcima i izgradnju odnosa.

Foto: Pexels

Odabrali smo četiri nevjerovatna online kursa iz Domestice koji će ti ponuditi vještine i znanja ako želiš da počneš da se baviš digitalnim marketingom.

Strategija digitalnog marketinga: izgradite svoje prisustvo na mreži

Kurs Alice Benham će te naučiti kako efikasno koristiti online platforme za poslovanje. Ovaj kurs nudi rješenje kako da privučeš pažnju  publike sa prilagođenim sadržajem koji im odgovara i kako postepeno poboljšati svoju strategiju tako što ćeš naučiti koji su pokazatelji najvažniji.

U ovom kursu je riječ o tome da je strategija internetskog marketinga uspješna samo ako počneš definišući svoj krajnji cilj. Shvatićeš kako platforme društvenih medija poput Facebooka, Instagrama i Twittera mogu koristiti tvojoj kompaniji ako se pravilno koriste, kao i drugi alati kao što su Google AdWords i marketing putem e-pošte.

Uspjeh web stranice zavisi od tri ključna elementa: svrhe, vrijednosti i učestalosti. Takođe potrebno je razumjeti kako koristiti popularne platforme društvenih medija za svoje poslovanje. Konačno, utvrdićeš da li je sadržaj dugog oblika poput video zapisa ili članaka na blogu učinkovit tako što ćeš istražiti različite opcije i analizirati njihovu izvodljivost.

Nakon što pripremiš sve komponente strategije, vrijeme je da ih integrišeš. Na ovom kursu naučićeš kako definisati svoje vizualne aspekte i ton glasa, stvarajući kohezivnu online prisutnost.

Foto: Pexels

Dizajn prezentacije i kreiranje profesionalnih šablona

Na ovom online kursu, grafička dizajnerka Katya Kovalenko daje instrukcije kako kreirati svoj vlastiti template za profesionalnu prezentaciju. Ako želiš da započneš sa dizajnom, prvo razmisli o cjelokupnom smjeru kojim želiš ići. Počni razmatrati koje će boje, fontovi i izgledi najbolje odgovarati tvom projektu.

Prije nego počneš dizajnirati svoj template, važno je postaviti svoj radni prostor i odabrati pravu temu i format. Na ovom kursu, Katya objašnjava kako naučiti važnosti korištenja mreža. Takođe ćeš naučiti kako odabrati, prilagoditi slike i ikone, stil, proporcije, razmak linija i znakova, te poravnanje na svim detaljima šablona.

Glavni slajd je ključ za efikasan dizajn šablona. Prilagođavanjem svakog slajda i korištenjem različitih tema možeš kreirati moćnu vizuelnu prezentaciju koja jasno prenosi poruku. Uštedi vrijeme tako što ćeš naučiti kako pravilno spremiti, izvesti i ponovo koristiti svoje šablone.

Foto: Pexels

Kreiranje i uređivanje sadržaja za Instagram Story

Pročitaj
bloomhouse

Na ovom kursu, Mina Barrio će objašnjava kako snimiti i uređivati ​​slike za društvene mreže kao profesionalac. Svi trikovi kreiranja i uređivanja sadržaja koji je i estetski ugodan i profesionalan, s naglaskom na fotografiju i video zapise posebno za uspjeh na Instagramu su na ovom kursu.

Ono što još možeš da nučiš na ovom kursu jeste razlika između postova na Instagramu i priča, kako da konfigurišeš sve potrebne postavke za rad sa Instagram pričama, smjernice za razvoj strategije sadržaja na temelju tvojih ciljeva i onoga što je moguće s ovom društvenom mrežom, analiza različitih vrsta sadržaja, kao što su fotografije i video zapisi, i odlučivanje koje koristiti, opcije koje Instagram nudi za kreiranje i uređivanje sadržaja, kao i druge aplikacije koje mogu dobro doći.

Ovaj kurs nudi i rješenja kako biti kreativan i originalan koristeći tekstualne resurse, slike, gifove, emotikone itd. koji se nalaze na Instagramu i kako kreirati istaknute priče koje traju duže od 24 sata, kao i kako ih efikasno organizovati.

Foto: Pexels

Nauči Google Ads i Facebook oglase 

Online kurs iz digitalnog marketinga, kroz koji ćete provesti Arantxa i Guillermo nudi priliku da naučiš kako kreirati efikasne kampanje na Google Ads i Facebook/Instagram oglasima. Ove dvije platforme se smatraju najvažnijim u smislu digitalnog marketinga. Kurs nudi rješenje kako identifikovati svog klijenta i potencijalno tržište koristeći Google Trends i druge alate, kako odrediti koja će platforma dati najbolje rezultate u zavisnosti od projekta, kako koristiti različite alate za pokretanje kampanje, kako kreirati Google Ads oglase za pretraživanje i istražiti sve što pokrivaju, od ekstenzija do tekstova.

 

Izvor: weandthecolor.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum