Trenutno čitaš
10 zdravih načina da obogatiš okus svoje kafe

10 zdravih načina da obogatiš okus svoje kafe

Indomie
Indomie

Kod velikog broja ljudi, ritual jutarnjeg ispijanja kafe se ne propušta. Srećom, kafa ima i svoje zdravstvene benefite, što taj ritual čini još boljim. Ali kad govorimo o kafi i njenim prednostima koje ima na zdravlje, tada isključivo mislimo na crnu kafu. Dodavanjem šećera, šlaga, mlijeka i raznih vještačkih aroma, iako dobijamo ukusan napitak, takva „kafa“ je čista kalorijska bomba i ničemu nam ne koristi. Ali postoje i zdrave alternative. Predstavljamo ti 10 načina, kako da zdravo obogatiš okus svoje kafe.

Foto: Freepik
  • Bademovo mlijeko

Mlijeko i šlag su najpopularniji sastojci, koje dodajemo u kafu. Iako dodavanjem male količine mlijeka u kafu nećemo učiniti veliku štetu, postoje ljudi koji imaju smanjenu toleranciju na laktozu ili jednostavno žele da izbace mlijeko životinjskog porijekla iz svoje ishrane. U tom slučaju, bademovo mlijeko je odlična zamjena. Sa bogatim okusom, sadrži manje masnoća, a više kalcijuma od kravljeg mlijeka.

  • Kokosovo ulje

Iako postoji ozbiljna debata o tome koliko je kokosovo ulje zapravo dobro, istina je da ono sadrži dobre masnoće, daje ti energiju, ubrzava metabolizam i ne povećava nivo šećera u krvi. Dodaj kašiku kokosovog ulja u kafu i dobićeš ukusan i zdrav napitak.

Foto: shefinds
  • Kardamon

Najpopularniji način da zasladiš kafu začinima, svakako je korištenjem kardamona. Ovaj ukusni začin utiče na metabolizam, a okusu tvoje kafe daje dašak egzotike.

  • Agavin sirup

Ako dodaješ bijeli šećer u kafu, imamo odličnu zamjenu za tebe – agavin sirup. Sadrži niži glikemijski indeks od bijelog šećera, što pomaže održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi. Plus, agava ima blag okus karamele što je čini ukusnijom od bijelog šećera. Iako je prirodna i zdrava, ipak sadrži šećer pa pazi sa količinom koju dodaješ.

  • Kakao

Ko može da odoli okusu dobre moke, čokoladnoj aromi i prelivima, sa puno šlaga na vrhu? Nažalost, samo jedan ovakav napitak može da sadrži ogromnu količinu zasićenih masnoća i do 40 grama šećera. Ako i dalje žudiš za malo čokolade, zašto ne dodaš kakao u svoju kafu? Sirovi kakao sadrži četiri puta više antioksidanata od tamne čokolade. Dodaj samo jednu kašiku sirovog kakaoa u šolju kafe i dobićeš bogat čokoladni napitak bez šećera i masnoća.

Foto Freepik
  • Kolagen

Prednosti kolagena su brojne. Može pomoći tvojoj kosi, koži i noktima, poboljšava zdravlje digestivnog trakta, a dobar je i za zglobove i kosti. Zašto ga onda ne dodaš svojoj kafi? Većina kolagena je bez mirisa i okusa, tako da uz šoljicu kafe i bademovog mlijeka, dodaj kašičicu kolagena i dobićeš zaista zdrav i ukusan napitak.

  • Ulje peperminta

Ulje peperminta možda nije prvi dodatak na koji pomisliš u kombinaciji sa kafom, ali samo malo nane može da pruži pravo osvježenje tvojoj jutarnjoj rutini ispijanja kafe. Sadrži anti-inflamantorna svojstva, mnogo važnih minerala kao što je magnezijum, a daje dodatnu energiju i izdržljivost organizmu.

Pročitaj

  • Med

Med već odavno nije samo za čaj. Dodajući kašičicu meda u šoljicu kafe, dobićeš zdrav i ukusan napitak. Med sadrži nekoliko minerala i antioksidanata, pomaže tvom imunom sistemu i generalno zdravlju. Slično agavinom sirupu, med ima niži glikemijski indeks od rafinisanog bijelog šećera, ali ipak ne pretjeruj sa količinom.

Foto Freepik
  • Ekstrakt vanilije

Vanilija latte u tvom kafiću može da sadrži količinu šećera kao gazirani sok. Sirupi koji se dodaju u kafu, vrlo često nisu prirodne već vještačke arome. Ako želiš kafu sa okusom vanilije, dodaj samo malo ekstrakta ,jer previše može da zagorča napitak.

  • Cimet

Vrijeme zime i praznika je idealno za kafu sa okusom cimeta. Cimet ima jedan od najviših antioksidativnih sadržaja od bilo kog drugog začina, što ga čini idealnim sastojkom tvoje jutarnje kafe.

Izvor: gethealthyu.com

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum