Dvadeset godina nakon što su Louis Vuitton i Takashi Murakami lansirali jedno od najuticajnijih partnerstava u istoriji mode, stiže i njegovo veliko finale.
Treće i posljednje poglavlje njihove kultne saradnje donosi eksploziju boja, nostalgije i umjetničke maštovitosti — a sve to uz prepoznatljiv osmijeh najslađeg modnog voća: Murakamijevih nasmijanih trešanja.
Lansirana zajedno s Resort 2025 kolekcijom modne kuće Louis Vuitton, ova re-edition linija dolazi kao omaž originalnoj kolekciji koja je početkom 2000-ih redefinisala luksuz i otvorila vrata umjetnicima u svijet visoke mode. A ko bi bolje predstavio spoj prošlosti i budućnosti od Zendaye, modne muze generacije Z i globalne ambasadorke kuće?
Trešnje koje (ponovo) osvajaju svijet
Murakamijeva trešnja, sa svojim razigranim osmijehom i stilizovanim zelenim peteljkama, vraća se u novom 3D izdanju — odštampana naprednim serigrafskim tehnikama na bijeloj monogram pozadini, krasi legendarne LV modele poput Speedy, Alma i Side Trunk torbi. I to nije sve.
Mini iznenađenja skrivaju se u rajsferšlusima i lancima, a Capucines torba dobija i Cherry privjeske kao šlag na tortu. Denim kolekcija, zamišljena kao kapsula za putovanja, donosi trešnje na tašnama, obući i aksesoarima. Čak je i bicikl redizajniran u ovom trešnjastom duhu — jer zašto ne?
Letnji vibe kolekcije posebno dolazi do izražaja u segmentu obuće. Romy baletanke od teksasa, Maya platforme i bijele patike s izvezenim trešnjama su samo početak. Pravi hit su sandale sa Cherry petama, koje se pojavljuju u modelima Cherie i Lily, pretvarajući svaki korak u šetnju kroz pop art svijet.
Siluete iz snova i kampanja za pamćenje
Kao što je red, cijela priča je zaokružena spektakularnom kampanjom snimljenom na mediteranskoj obali, gdje Zendaya — okružena gigantskim Cherry figurama — izgleda kao glavna junakinja u nekom retro-futurističkom filmu. Fotografi Inez i Vinoodh uhvatili su savršen spoj modne nostalgije i svježine, uz ključne komade iz kolekcije koji podsjećaju na to koliko moda može biti i zabavna i ozbiljna istovremeno.
Kraj jedne ere, ali i početak nove inspiracije
Louis Vuitton × Murakami Chapter Three biće dostupan globalno od 22. maja 2025. i bez sumnje će izazvati modni stampedo. Ova kolekcija ne samo da zatvara jedno kultno modno poglavlje, već nas podsjeća zašto volimo modu: zbog njene sposobnosti da nas nasmije, inspiriše i transformiše — uz malo umjetnosti i, naravno, trešanja.