Ultra Zanimljivo

Sigurno spavaš u nepravilnom položaju. Otkrivamo zašto!

PMD07
PMD07

Vjerovatno misliš da je teško ustajanje znak dobrog i dubokog sna  –  ipak, ovo možda nije istina. Pokazatelj kvalitetnog sna je lako ustajanje, odmornost, svjež izgled kože i energičnost za predstojeći dan. Kako to sve postići i šta sve utiče na naš san?

Jedna od bitnih stavki je svakako udobnost našeg kreveta. Pored kvalitetnog madraca, pažnju treba obratiti i na posteljinu, ali i na jastuk.

Položaj naše kičme i vrata dok spavamo, nosi veliku odgovornost za to, kakvi ćemo se probuditi ujutro. Ono što je ovdje izuzetno važno, pored odgovarajućeg madraca je svakako jastuk. Mnogi od nas jastuku ne pridaju važnost. Da li znaš da tvoj jastuk, osim što mora biti kvalitetan i odgovarati tvom položaju spavanja, ima i svoj rok trajanja? Ukoliko želiš spavati bez bolova i ujutro se buditi odmoran, najbolje je krenuti u potragu za jastukom, koji treba da bude prilagođen tvojim individualnim potrebama.

jastuk

Donosimo ti kratak i koristan JYSK vodič, kako da ga odabereš.

Jastuk koji pruža ispravnu podršku našoj kičmi dok spavamo je ključna stvar, na koju treba obratiti pažnju. Idealan položaj za ugodan san je kada je kičma u potpunosti ispravljena, a odabir visokog ili niskog jastuka zavisi od položaja u kojem spavamo.

vodič za kvalitetan san

Ako spavaš na boku, važno je da tvoji vratni pršljenovi ne pate zbog neprirodnog savijanja. Idealan jastuk za osobe koje ovako spavaju je visoki jastuk, koji pruža oslonac glavi, zatim tvrd i popunjen jastuk, koji mora ostati na svom mjestu kako glava ne bi padala i kako bi bio popunjen prostor između glave i madraca. Tako ćeš smanjiti pritisak na vratne pršljenove kao i pritisak na mišiće.

jastuk

Ukoliko spavaš na leđima, što je najbolji položaj za dobar san, tvoj jastuk treba da bude nizak sa naglaskom na podršku ispod vrata. U ovom slučaju najbolji je specijalni ergonomski jastuk od memorijske pjene.

vodič za kvalitetan san

Spavanje na stomaku je najnezdraviji položaj spavanja, koji treba izbjegavati i ne preporučuje se. Ukoliko se ne možeš odviknuti od njega, svakako treba potražiti što mekši i tanji jastuk, kako bi se smanjio pritisak na mišićna vlakna u vratu.

Punjenje našeg jastuka može biti prirodno, punjenje vlaknima i specijalno punjenje. U prirodna punjenja spadaju punjenja perjem i paperjem, svilom i vunom i ovakvi jastuci su mekani i lako se oblikuju. Ovakvi jastuci su dobri ukoliko smjenjuješ položaje spavanja na boku i leđima. Jastuci sa sintetičkim vlaknima su pandan onima sa prirodnim punjenjem i dobro su rješenje za osobe koje su alergične na prirodna punjenja.

Specijalna punjenja jastuka, mogu se sastojati od memorijske pjene ili lateksa. Ovi jastuci se maksimalno prilagođavaju našem obliku glave i vrata i sa njima spavamo ergonomski ispravno tokom cijele noći, jer se pjena prilagođava našem položaju tijela. Jastuk nam pruža podršku od vrata do ramena, te krv slobodno cirkuliše, a samim tim smanjuje napetost i potencijalnu glavobolju.

vodič za kvalitetan san

Sada kada znaš kako da odabereš odgovarajući jastuk, pozivamo te da napraviš i JYSKov test spavanja i saznaš koliko dobro ili loše spavaš i kako da poboljšaš svoj san, jer s njim počinje zdraviji i kvalitetniji način života.

Kvalitetnu ponudu programa spavanja pogledaj putem JYSK web shopa i izaberi idealnu kombinaciju za savršen san, a u prodavnicama te očekuju JYSKovi stručnjaci za kulturu spavanja, koji će te rado savjetovati pri odabiru.

Slični članci

Znaš li koje je piće, pored vode, najpopularnije na planeti?

Ultra magazin

Muzej savremene umjetnosti obilježava “Evropsku noć muzeja”

Ultra magazin

Španija planira ponuditi ženama 3 dana mjesečnog “menstrualnog odsustva”

Ultra magazin