Trenutno čitaš
SoMo Borac uvodi novu kategoriju i nagrađuje najbolje kampanje digitalnog vanjskog oglašavanja

SoMo Borac uvodi novu kategoriju i nagrađuje najbolje kampanje digitalnog vanjskog oglašavanja

NLB Banka - Okvir pomoći
NLB Banka - Okvir pomoći

SoMo Borac powered by Httpool, koji se ove godine održava 11. godinu za redom, pozicionirao se kao događaj koji okuplja digitalnu zajednicu i dovodi svjetske trendove u region. Mnogi stručnjaci digitalnog marketinga predviđaju rast popularnosti Digital Out-of-Home oglašavanja, te ga je SoMo Borac ove godine odlučio uvesti kao zasebnu kategoriju.

SoMo Borac

Digital OOH kategorija ističe važnost DOOH oglašavanja u stalnoj i kampanjskoj komunikaciji, a nagrađivaće kampanje koje su nas zaustavile na cesti, u šetnji gradom ili trgovačkim centrima, nad kojima smo dugo zadržali pogled ili ušli u interakciju sa sadržajem velikog ekrana. Ovaj pristup oglašavanju zahtijeva kreativnost, produkciju i pažnju, s obzirom na to da je riječ o always-on i all-day sadržaju, a dodatan napor ulaže se u postizanje interakcije s publikom.

“Digital OOH je alat oglašavanja koji zapravo na neki način spaja najbolje od oba svijeta, digitalnog i fizičkog. Ima snažan doseg do ciljane publike, a zapravo rijetkima među širom publikom među prvima padne na pamet kad spomenemo digitalni marketing. Zato smo odlučili posvetiti posebnu kategoriju ovom široko rasprostranjenom kanalu oglašavanja i dati priliku regionalnim stručnjacima da pokažu na koji način koriste digitalno vanjsko oglašavanje”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

IAB Croatia, hrvatska podružnica organizacije IAB Global Network nedavno je pripremio Smjernice za DOOH oglašavanje, prvi dokument na domaćem tržištu, koji obuhvata informacije o formatima, planiranju i zakupu, kao i najboljim praksama DOOH oglašavanja.

Hrvatska kompanija Go2Digital sinonim je uspješnog vanjskog oglašavanja u Hrvatskoj kao najuspješnija kompanija na ovom području, a Dean Udatny, direktor marketinga kompanije Go2Digital rekao je:

Prema istraživanju HURA AdEx-a, tržište digitalnog vanjskog oglašavanja (DOOH), raste već osam godina i preuzima vodeću ulogu u OOH sektoru, revolucionizirajući industriju putem inovacija. DOOH kombinuje najbolje aspekte digitalnog i fizičkog svijeta, stvarajući iznuzetno snažan marketinški alat. U Hrvatskoj, digitalno vanjsko oglašavanje ostvaruje izuzetnu učinkovitost koja se može uporediti sa najrazvijenijim zemljama svijeta. U posljednjim godinama provode se izvanredni kreativni projekti u području DOOH oglašavanja koji privlače pažnju evropskih i svjetskih stručnjaka. Svaka nagrada koju ti projekti osvoje, skreće pažnju i pomaže da se ubrza razvoj i rast tržišta digitalnog vanjskog oglašavanja. Drago mi je što je SoMo Borac prepoznao važnost DOOH-a i uvrstio ga kao novu, posebnu kategoriju”.

Ovogodišnje izdanje SoMo Borca priprema brojne novitete, a sve novosti oko dodjele najvažnije digitalne nagrade u regiji možeš pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i Linkedinu.

Pročitaj
med i topla voda

SoMo Borac je vodeći digitalni marketinški događaj u regionu, centralno mjesto za razmjenu znanja i najnovijih trendova. Dodavanje nagrade za digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) ove godine predstavlja izvrstan iskorak. U Hrvatskoj se posljednjih godina provode izuzetni DOOH projekti koji privlače pozornost evropskih i svjetskih stručnjaka.

 

 

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum