Trenutno čitaš
Poznati su članovi žirija SoMo Borac 2025!

Poznati su članovi žirija SoMo Borac 2025!

SoMo Borac 2025
JYSK - Scandinavian Sleeping & Living
JYSK - Scandinavian Sleeping & Living

Prijave za 13. izdanje SoMo Borac by Aleph službeno su otvorene i traju do 24. rujna, a sada su poznati i ljudi koji će detaljno pregledati i ocijeniti svaku od njih. Vrijedi prvo predstaviti predsjednice žirija, a ove godine to su: Vanja Vaniček, direktorica marketinga, korisničkog iskustva i komunikacija u E.ON Hrvatska koja je predsjednica Advertising žirija te predsjednica Media žirija Anamaria Todorić, direktorica digitalne strategije Večernjeg lista i 24sata i članica Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI).

Prošle je godine zaprimljen rekordan broj prijava, njih više od 235, a organizratori vjeruju kako je i ove godine pred žirijem zahtjevan posao ocjenjivanja redom genijalnih digitalnih projekata.

SoMo Borac 2025
SoMo Borac 2025

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) već treću godinu zaredom podržava SoMo Borac kao suorganizator u svrhu jačanja Media streama i podrške u dijeljenju znanja i resursa među zajednicom digitalnih izdavača. Medijski izdavači svoje projekte mogu prijaviti u sljedećim kategorijama: Best Media Feature, Digital Product of the Year, Digital Design of the Year, SoMo NATIVE i Best Media Storytelling.

Predsjednica medijskog žirija Anamaria Todorić podijelila je svoje viđenje važne uloge koja ju čeka u narednom periodu: “Iznimno sam zahvalna kolegama i organizatorima što su mi ukazali povjerenje imenovavši me predsjednicom medijskog žirija. Kod mene ta uloga, prije svega, izaziva veliki ponos posebno zato što je SoMo Borac natjecanje na kojem su pobjeđivali te bili u užem izboru za nagradu mnogi projekti na kojima smo moji kolege i ja zajednički radili pa znamo koliko to nagrada svima nama znači. Osim toga, u žiriju su i drugi kolege čijem se radu divim pa sam sigurna da će nam biti izazovno, sadržajno, ali i lijepo birati neke nove finaliste i pobjednike”.

Predstavnici Media žirija iz Bosne i Hercegovine koji će birati najbolje medijske digitalne kampanje su: Suada Peštek (Radio Sarajevo) i Mario Šimić (klix.ba).

U Advertising streamu ukupno je 12 kategorija, a ovogodišnja novost je kategorija SoMo Video Impact u kojoj se traže video sadržaji koji su postigli vrhunske rezultate, dok je kategorija Digital Product of the Year proširena na međunarodnu razinu – sada se mogu prijaviti digitalni proizvodi namijenjeni bilo kojem tržištu, unutar ili izvan regije.

“Zahvaljujem organizaciji Somo Borca na ukazanom povjerenju – velika mi je čast što ove godine imam priliku predsjedati žirijem jednog od najznačajnijih regionalnih natjecanja u digitalnim komunikacijama. Somo Borac nije samo natjecanje – to je zajednica kreativaca, stratega, vizionara i digitalnih profesionalaca koji oblikuju budućnost digitalne komunikacije u regiji. U domeni koja se neprestano mijenja i doslovno mutira iz mjeseca u mjesec, prepoznati izvrsnost postaje još izazovnije – ali i važnije nego ikad. Zato s velikim entuzijazmom pristupam ovoj ulozi. Veselim se suradnji sa stručnim kolegama iz žirija, čije znanje, iskustvo i predanost jamče kvalitetan, pažljiv i promišljen odabir. Neprocjenjivo je imati priliku za razmjenu mišljenja, izazovne rasprave i dublje razumijevanje strateških procesa koji stoje iza realizacije ideja i vrhunskih digitalnih projekata – onih koji nas podsjećaju zašto toliko volimo ovaj posao”, istaknula je predsjednica Advertising žirija Vanja Vaniček.

Pročitaj
Jelen Ok fest 2025

Članovi advertising žirija koji dolaze iz BiH su: Amna Džambić Branković (Via Media), Zoran Šišić (Aquarius), Nermin Nino Kasupović (Effect Agency), Bojan Dragišić (Play Team).

Sve članove Media i Advertising žirija možete pronaći na webu SoMo Borca, a ne zaboravite se  prijaviti i na SoMo Borac newsletter kako biste prvi saznali novosti oko najvažnije dodjele nagrada. Zapratite i SoMo Borac Facebook, Instagram i LinkedIn stranice!

Prati nas

   

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum