Skims se pridružuje popularnoj “Brat” estetici. Brend koji je osnovala Kim Kardashian predstavio je svoju najnoviju kampanju u kojoj se pojavljuje popularna Charli XCX. Britanska pjevačica se na fotografijama može vidjeti kako nosi kolekciju od rebrastog pamuka u ljetnom scenariju inspirisanom kišom.
Kampanju je snimila fotografkinja Petra Collins, koja je ranije radila sa brendovima Gucci, Jean Paul Gaultier, Blumarine, Coach, Levi’s i Adidas.
“Skims osnažuje ljude da se osjećaju samopouzdano u svojoj koži, što je suština Brat estetike,” rekla je Charli XCX. „Uzbuđena sam što radim s brendom koji razumije da udobnost i stil ne moraju biti kompromitovani. Snimanje sa Petrom za ovu kampanju bio je san i bila sam tako uzbuđena što ću doći na set i nositi ove bezvremenske, seksi komade.”
“Imati Charli XCX kao lice naše nove SKIMS kampanje je tako uzbudljivo. Ona je jedinstven talenat koji se zaista zacementirao kao megazvijezda u muzici i šire”, rekla je Kim Kardashian. “Ovo je tako uzbudljivo vrijeme za brend i počastvovani smo što su Charli i Petra odabrali saradnju s nama, jer SKIMS uvijek pokušava istaknuti pojedince na čelu kulture.”
Sa ovom kampanjom, Charli XCX se pridružila opsežnoj listi poznatih ličnosti koje su glumile u Skims kampanjama ove godine. Na listi se nalaze Sabrina Carpenter, Candace Parker, Jhené Aiko, Jude Bellingham, Nicola Coughlan, Usher i Lana del Rey.
“Brat” ili “Brat Summer” odnosi se na prepoznatljiv modni stil i hrabar način razmišljanja koji rezonira sa estetikom generacije Z. Viralni trend inspirisan je najnovijim albumom Charli XCX, “Brat”, objavljenim u junu.
Charli će započeti svoju turneju sa Troye Sivan, “Charli XCX & Troye Sivan Present: Sweat”, 14. septembra.
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu, Facebooku i TikToku.