Sarah Jessica Parker je jedna od zvijezda čija privlačnost se proteže dalje od jakih, individualističkih žena koje ona prikazuje na velikim i malim ekranima. To je svjedočanstvo njene impresivne volje, naravno, ali i optimizma koji je tjera da ide naprijed. Glumica više voli da sjedi po strani kada je u pitanju TikTok i trendovi ljepote koje ova aplikacija donosi.
U razgovoru o njenim najnovijim filantropskim partnerstvima i njenoj (očito vrlo efikasnoj) rutini njege kože, njena utemeljena lična paradigma proteže se daleko od same ljepote. “Čini se da funkcionišem bolje ako vidim mogućnost rješenja ili boljeg dana, ili čak boljih 15 minuta,” kaže ona za TZR, objašnjavajući da je njen izgled produkt stava koji je pun nade, koji je razvila tokom godina. To ne znači da ona nema svoje pesimistične trenutke, ali je shvatila da je gledanje unaprijed alat koji joj zaista dobro služi.
Parker se udružila s RoC Skincare u misiji širenja malo svjetla tamo gdje je najpotrebnije.
Njena najnovija saradnja, dio je veće inicijative RoC Look Forward Project. Njena odabrana kolekcija RoC favorita za njegu kože sada je dostupna kao posebno brendirani set, sa 100% zarade koja se donira neprofitnoj organizaciji SeekHer, koja ima za cilj osnažiti žene svih dobnih grupa kroz podršku zagovaranja mentalnog zdravlja.
“Mislim da je optimizam bio moja priroda neko vrijeme, samo zato što mi se to činilo najproduktivnijim načinom da pokušam proći kroz stvari koje su bile izazovne, teške ili uznemirujuće,” kaže Parker, iako spominje da ulazak u taj način razmišljanja može biti težak za one koji se suočavaju sa ozbiljnim poteškoćama.
Naravno, glavna komponenta saradnje je odabrani set za njegu kože, koji se sastoji od dva bestselera i jednog nedavno otkrivenog favorita. Ipak, ona je dugogodišnji obožavatelj RoC-a, rekavši za TZR da koristi Retinol Correxion Max Hydration Cream “svake večeri”. Kada dođe jutro, bira RoC Multi Correxion dnevnu hidratantnu kremu sa zaštitnim faktorom 30, ali je eksperimentisala s upravo izdatim Revive + Glow hidratantnom kremom sa SPF 30.
Uprkos njenom učešću u TikTok RoC kampanji, sama Parker više voli da se kloni aplikacije za dijeljenje videa i trendova ljepote koje ona donosi. Na pitanje da li postoje neke navike koje pokušava da izbaci, Parker razmatra prednosti i nedostatke prepoznatljivog, prirodnog izgleda. “Ne poznajem trendove, nisam na TikTok-u pa ne znam šta ljudi rade. Nikada nisam radila konturisanje ili sjenčenje, niti nosila umjetne trepavice ili bilo šta drugo”, kaže Parker, iako kaže da je sve to, naravno, uradila u profesionalnom svojstvu. “Ali nekako mi se sviđa kako izlazim iz kuće i osjećam se kao ja.”
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.